ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

Infinite Warfare شما را به فضا خواهد برد!

جدیدترین نسخه Call of Duty یعنی Call of Duty: Infinite Warfare که در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد تفاوت های عمده ای با Call of Duty های پیشین خواهد داشت. این بار نوبت Infinity Wards یکی از سه استودیو اصلی Activision است که عنوان Call of Duty رابسازد. سه سال از آخرین photo_2016-05-03_01-17-56Call of Duty منتشر شده توسط این استودیو یعنی Call of Duty: Ghosts می گذرد و حال این استودیو برای بار دیگر برگشته است تا Call of Duty کاملا جدیدی را روانه بازار کند. گمانه زنی هایی راجع به افول این استودیو پس از جدا شدن تعدادی از کارمندان اصلی آن و تاسیس استودیو کاملا جدیدی به نام Respawn Entertainment که ساخت سری بازیهای Titanfall را بر عهده دارد به گوش میرسید. اکنون باید صبر کرد و دید که آیا عنوان Infinite Warfare می تواند Infinity Wards را به دوران اوج خود بازگرداند یا اینکه باعث سقوط دوباره ی سری Call of Duty بعد از اوج گیری Black Ops 3 می شود!

Infinite Warfare از نبرد بر روی زمین شما را به فضا و سیاره های دیگر می برد. شما در نقش یکی از آخرین خلبان هایی هستید که از زمین دفاع می کند اما دشمنان شما  فضایی نیستند، بلکه انسان هایی همانند خود شما هستند که برای دفاع از منافع خود به مقابله با شما می پردازند. به گفته ی Infinity Wards نبرد های موجود در بازی هم در زمین و هم در آسمان جریان خواهد داشت. Infinity Wards همچنین در استریم زنده در کانال توییچ اعلام کرد که Infinite Warfare دارای بخش بزرگی به نام Zombies خواهد بود که کاملا با Zombies ساخته شده توسط Treyarch در عنوان Black Ops 3 متفاوت است و دارای رمز و راز های مختص به خود خواهد بود.  اطلاعاتی کمی در زمینه Multiplayer بازی در دسترس است اما پیش بینی میشود که مپ های Multiplayer متشکل از مراحل زمین و سیاره های دیگر در فضا باشد. اطلاعاتی که تا کنون از این بازی به بیرون درز پیدا کرده بسیار اندک است، بنابراین باید تا هفته های جاری و به خصوص تا نمایشگاه E3 امسال که در خرداد ماه برگذار خواهد شد صبر کرده و منتظر سورپرایز های بیشتر از جانب Infinity Wards باشیم.

Call_of_Duty_Infinite_Warfare_6_WM.0

Infinity Wards همچنین قصد دارد همزمان با در دسترس قرار گرفتن Infinite Warfare در آبان ماه امسال، نسخه بازسازی شده ی عنوان معروف Call of Duty 4: Modern Warfare را در بسته Legacy Edition با قیمتی بیشتر در اختیار بازیکنان قرار دهد. بنا به گفته ی سازنده این بازی شما می توانید Infinite Warfare  را در سه حالت خریداری نمایید. Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition حاوی Call of Duty: Infinite Warfare Standard Edition و Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered خواهد بود که قیمت آن ۸۰ دلار است. Call of Duty: Infinite Warfare Deluxe Edition که حاوی Call of Duty: Infinite Warfare Standard Edition، Season Pass و Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered خواهد بود که ۱۰۰ دلار قیمت گذاری شده است؛ و در نهایت Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Pro Edition حاوی Call of Duty: Infinite Warfare Standard Edition، Season Pass و Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered ، کتاب فلزی و آهنگ های بازی خواهد بود که قیمت آن ۱۲۰ دلار است. ‏Infinity Wards همچنین رسما تایید کرد که نسخه جدید Call of Duty اولین نسخه ای است که پا به نسل هفت نخواهد گذاشت. بدین ترتیب Infinite Warfare برای ۲ کنسول PS3 و Xbox ۳۶۰ عرضه نخواهند شد.

شما همچنین می توانید نسخه استاندارد Call of Duty: Infinite Warfare را بطور جداگانه و با قیمت ۶۰ دلار خریداری نمایید.

CoD

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Call of Duty: Infinite Warfare ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی