ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

احتمال موفقیت فیلم بیوه سیاه در باکس آفیس

گمانه زنی های اولیه نشان می دهند که فیلم بیوه سیاه (Black Widow) در هفته ابتدایی اکران خود فروش قابل توجهی را خواهد داشت. تا شروع بخش چهارم دنیای سینمایی مارول زمان کمی باقی مانده است. حال نوبت اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) است تا عنوان نقش اولی را در یک فیلم ابرقهرمانی دیزنی یدک بکشد. سال ها بود که وی از اشتیاق بسیار خود برای ساخت فیلم بیوه سیاه می گفت. همه می دانیم که ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) و یا همان بیوه سیاه در فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) از این دنیا می رود. اتفاقات داستان فیلم بیوه سیاه بین بازه زمانی فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) رخ می دهند.

با این وجود که همه می دانیم داستان بیوه سیاه چگونه پایان می یابد اما او این فرصت را دارد که برای اولین بار و در فیلم بیوه سیاه در مرکز توجهات قرار بگیرد. در فیلم بیوه سیاه علاوه بر نمایش زندگی ناتاشا رومانوف، شخصیت هایی نیز معرفی می شوند. شخصیت هایی که می توانند در آینده دنیای سینمایی مارول تاثیر بسزایی بگذارند. درست است که همانند فیلم های انتقام جویان همگان برای این فیلم منتظر نیستند، اما باز هم طرفداران دنیای سینمایی مارول و بخصوص بیوه سیاه برای اکران این فیلم بسیار هیجان زده هستند.

با توجه به گمانه زنی های اولیه توسط پایگاه اینترنتی Box Office Pro مارول می تواند انتظار داشته باشد که فیلم بیوه سیاه در هفته ابتدایی اکران خود فروش خانگی ۱۱۵ میلیون دلاری را تجربه کند. این پایگاه اینترنتی تخمین می زند که این فیلم در بدترین حالت فروش خانگی ۹۰ میلیون دلاری و در بهترین حالت فروش خانگی ۱۳۰ میلیون دلاری را در هفته نخست اکران، تجربه خواهد کرد. به گفته این پایگاه اینترنتی اگر فیلم بیوه سیاه فروش خانگی ۱۱۵ میلیون دلاری را در هفته ابتدایی اکران خود به دست آورد، بدین ترتیب احتمال می رود که فروش خانگی بیش از ۳۰۰ میلیون دلاری را بعدا تجربه کند. اما تمام این ها گمانه زنی است و برای دیدن ارقام واقعی باید تا پس از اکران فیلم صبر کنیم. حال اگر فروش خانگی ۱۱۵ میلیون دلاری در هفته نخست را برای آن درنظر بگیریم می توانیم انتظار داشته باشیم که بیوه سیاه بسیار در زمینه فروش، فیلم موفقی باشد. در این صورت این فیلم، چهاردهمین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود که در هفته ابتدایی اکران داخلی خود بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش می کند. در این زمینه با فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) تقریبا یکسان خواهد شد.

اگر فیلم بیوه سیاه آنطور که گمان می شود به موفقیت دست پیدا کند، می توانیم امیدوار باشیم که مارول این فیلم را به جهت های مختلفی ادامه دهد. با معرفی شخصیت یلنا بلووا (Yelena Belova) با بازی فلورنس پیو (Florence Pugh) اینطور حدس می زنیم که در صورت ساخت دنباله این فیلم او نقش اصلی را بر عهده بگیرد. حتی این امر که جوهانسون در دنباله احتمالی این فیلم حضور داشته باشد دور از ذهن نیست. البته در این صورت که اتفاقات دنباله آن بین بازه زمانی انتقام جویان: جنگ ابدیت و پایان بازی رخ دهند. پس اگر بیوه سیاه مورد توجه طرفداران قرار بگیرد و خوب فروش کند، مارول راه برای ساخت دنباله و یا دنباله های بعدی پیدا خواهد کرد. فیلم بیوه سیاه در تاریخ ا می ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی