ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

اتفاق مهم سینما در سال ۲۰۲۱

حتما از خودتان می پرسید که اتفاق مهم سینما در سال ۲۰۲۱ چیست، درست است؟ سال ۲۰۲۱ از این جهت در سینما سالی مهمی محسوب می شود که چندین مجموعه فیلم دوست داشتنی پس از سال ها در این سال اتمام خواهند یافت. از مجموعه دوست داشتنی سریع و خشن (Fast & Furious) گرفته تا ایندیانا جونز (Indiana Jones) همگی در یک سال قرار است به کار خود خاتمه دهند. البته همانطور که می دانید در هالیوود بسیاری از مجموعه های پرطرفدار هرگز همیشگی خداحافظی نمی کنند! شاید خیلی از این مجموعه های فیلم نیز چند سال دیگر دوباره در قالبی جدید ساخته شوند. در مقاله امروز به شما از مجموعه های فیلمی که در سال ۲۰۲۱ به اتمام می رسند (و یا این احتمال وجود دارد) خواهیم گفت.

از همین حالا می توانیم حدس بزنیم که سال ۲۰۲۱ برای فروش گیشه نیز احتمالا سالی رویایی خواهد بود. مارول و دی سی نبرد بسیار سختی در فروش گیشه در این سال با یکدیگر خواهند داشت چراکه هر دو در مجموع هفت فیلم برای اکران در این سال آماده کرده اند. مارول چهار فیلم به نام های Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، Doctor Strange in the Multiverse of Madness، Spider-Man: Homecoming 3 و Thor: Love and Thunder در سال ۲۰۲۱ اکران می کند. دی سی نیز تاکنون سه فیلم The Batman، The Suicide Squad و Black Adam را برای اکران در این سال تایید کرده است. و اما از جمله فیلم های باورنکردنی دیگری که در همین سال اکران می شوند Avatar 2، Fast & Furious 10، Fantastic Beasts and Where to Find Them 3، Mission: Impossible 7 و John Wick 4 هستند.

وین دیزل و شارلیز ترون در فیلم The Fate of the Furious

کدام فیلم ها آخرین فیلم از مجموعه خود هستند؟

چندی پیش بود که اعلام شد سریع و خشن ۱۰ آخرین فیلم از این مجموعه فیلم محبوب و دوست داشتنی خواهد بود. سریع و خشن ۱۰ در سال ۲۰۲۱ اکران می شود. جالب است بدانید که اولین فیلم این مجموعه سال ۲۰۰۱ اکران شد. یعنی هنگام خداحافطی، سریع و خشن بیست ساله خواهد بود. ایندیانا جونز نیز آخرین فیلم خود را در این سال اکران خواهند کرد. ایندیانا جونز ۵ پس از وقفه بسیاری که در تولید داشت سرانجام سال ۲۰۲۱ اکران می شود. تایید شده است که این فیلم آخرین فیلم ایندیانا جونز استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) بزرگ می باشد. بدین ترتیب یک بار دیگر هریسون فورد (Harrison Ford) را در این نقش دوست داشتنی خود خواهیم دید. طبق گفته ها مجموعه فیلم هالووین (Halloween) نیز قرار است در این سال به پایان برسد که البته بعید به نظر می رسد. فیلم های Jurassic World 3 و Spider-Man: Homecoming 3 نیز آخرین فیلم های سه گانه خود محسوب می شوند و در سال ۲۰۲۱ این دو مجموعه فیلم سه نسخه ای به پایان خود خواهند رسید. بعلاوه تمام این فیلم ها، فیلم های John Wick 4 و The Matrix 4 نیز امکان دارد به پایان برسند. نکته بسیار قابل توجه این است که این دو فیلم در یک روز اکران خواهند شد! کیانو ریوز (Keanu Reeves) در هر دوی این مجموعه فیلم نقش اصلی را ایفا می کند.     

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی