ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

از بازی Cyberpunk 2077 چه خبر؟

از بازی Cyberpunk 2077 چه خبر؟ چندی پیش در E3 2019 باخبر شدیم که کیانو ریوز بازیگر محبوب و دوست داشتنی فیلم های ماتریکس و جان ویک نیز در بازی Cyberpunk 2077 حضور دارد. گویا کیانو ریوز یکی از نقش های کلیدی را در این بازی مورد انتظار ایفا می کند. کیانو ریوز با خبر غیرمنتظره حضورش در بازی Cyberpunk 2077 در کنفرانس E3 مایکروسافت نیز شرکت کرد تا طرفداران از فرط خوشحالی در پوست خود نگنجند. کیانو ریوز با حضورش در کنفرانس مایکروسافت از تاریخ انتشار بازی پرده برداشت: ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۸٫

اخیرا شایعه شده بود که سه تیم در کمپانی سی دی پراجکت رد در حال کار بر روی سه عنوان مختلف بازی Cyberpunk هستند. کمپانی لهستانی توسعه دهنده این عنوان مورد انتظار، سی دی پراجکت رد، اخیرا این شایعه بزرگ را درمورد ساخت Cyberpunk 2077 رد کرده است. با خبر حضور رسمی کیانو ریوز در یکی از نقش های اصلی بازی، گرافیک خیره کننده، جهانی بزرگ و پیشروی داستان بازی با توجه به انتخاب هایی که در داستان انجام می دهیم، بازی Cyberpunk 2077 از مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۲۰ می باشد.

چندی پیش در سایت لهستانی Bankier خبری منتشر شده بود که با اشتباه در ترجمه آن به زبان انگلیسی طرفدران این عنوان گمان کردند که سه تیم مختلف در سی دی پراجکت سخت مشغول کار بر روی سه عنوان بازی Cyberpunk می باشند. در ترجمه این خبر که از آدام کیچینسکی مدیر عامل سی دی پراجکت نقل قول شده است اینطور آمده است:

«ما بر روی سه عنوان مختلف Cyberpunk کار می کنیم، یکی بازی اصلی و دو عنوان دیگر.»

اما از آنجایی که این خبر بوسیله گوگل ترنسلیت ترجمه شده بود، منظور کیچینسکی را به اشتباه به مخاطبان انگلیسی رسانید.

در پاسخی به رسانه PC Gamer، این کمپانی لهستانی حقیقت را روشن کرد. سی دی پراجکت اظهار داشت که پنج تیم در سی دی پراجکت رد حضور دارند که سه تیم از آنان در حال کار بر روی Cyberpunk 2077 می باشند. سی دی پراجکت رد در حال کار بر روی عناوین مختلف بازی Cyberpunk 2077 نیست. سی دی پراجکت همچنان عنوان داشت که تیمی مجزا بر روی بازی کارتی بنام گوئنت کار می کنند. این بازی برای اولین بار در بازی The Witcher 3: Wild Hunt به طرفداران معرفی شد. آن تیم دیگر نیز در سی دی پراجکت رد در حال آماده سازی نسخه آی او اس بازی گوئنت می باشند.

در دنیای امروزه که ارتباطات در کثری از ثانیه صورت می پذیرد وجود چنین اشتباهاتی گاها اجتناب ناپذیر می شود. شایعه و اطلاعات نادرست می توانند در زمان کوتاهی به تمامی رسانه ها راه پیدا کنند. وقتی که درمورد بازی مورد انتظاری همانند Cyberpunk 2077 نیز خبری منتشر می شود طبیعی است که ضریب این گونه اشتباهات بیشتر نیز می شود. سی دی پراجکت با هوشیاری کامل عکس العمل نشان داد و تمامی ابهامات را برطرف کرد.

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی