ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

اسرار پوستر جدید بازی The Last of Us: Part II

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

کمپانی Naughty Dog در روز ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ مصادف با ۴ مهر ۱۳۹۶ به مناسبت Outbreak Day (روزی که “کوردیسپس فانگس” فراگیر شد و تمام شهر را به آشوب کشاند.) پوستری جدید از بازی The Last of Us: Part II منتشر کرد. ممکن است در نگاه اول، این پوستر کاملا معمولی به نظر بیاید اما با کمی دقت می توانیم به نکات ریزی در این پوستر پی ببریم.

این پوستر دست مردی را به ما نشان می دهد که چکشی در درست گرفته است، ماشینی که در آتش خود در حال سوختن می باشد که از عمق سوختن آن جنگلی به آن عظمت را محو حریق خود کرده است.

شاید شما نیز پوستری که Naughty Dog به مناسبت Outbreak Day سال ۲۰۱۶ منتشر کرد به خاطر داشته باشید.

کوین تانگ طراح هر دو این پوسترها می باشد. پس می توانیم این حدس را بزنیم که در واقع اگر در پوستر سمت چپی دستی جز دست جول گیرنده چکش نباشد، کوین تانگ می خواهد در این دو پوستر از الی و جول برایمان بگوید. در پوستری که دست الی را در آن شاهد هستیم، مشاهده می کنیم که الی چاقوی خود را سست در دست گرفته است. می توانیم رنگهای روشنتری را ببینیم. شاخه های درخت در زمینه عکس، پروانه ها همه و همه به ما آرامش می دهند در صورتی که در پوستر دیگری دست جول را می بینیم که چکشی در دست دارد، جنگلی سرد و تاریک در پشت دست او خودنمایی می کند و ماشین در حال حریق حس تاریکی و نا امیدی را به ما القا می کند.

بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که گمان می رود الی و جول در قسمت بعدی The Last of Us هر کدام راهی متفاوت از دیگری را انتخاب کرده باشند. یکی راه روشنایی و امید و دیگری راه تاریکی و نا امیدی را انتخاب کرده است. سال گذشته چند ماه پیش از رونمایی رسمی از قسمت دوم The Last of Us پوستر الی منتشر شد که در واقع در آن از خالکوبی الی و وجود قسمت دوم بازی سخن گفته بود. حال باید صبر کرد و دید پوستر امسال چه می تواند در خود پنهان کرده باشد.

گرگ پنهان

اگر توجه خود را معطوف به ماشین در حال حریق کنید می توانید تصویر گرگی را ببینید. درختان بالاتر، در دو طرف دست نشان دهنده گوش ها و خود ماشین در حال حریق نشان دهنده بینی او می باشد. حال این سوال مطرح می شود که وجود این گرگ گویای چه مطلبی می باشد؟ آیا Naughty Dog می خواهد به ما بفهماند که در قسمت دوم حیوانات هم نقش بسزایی خواهند داشت؟ آیا “کوردیسپس فانگس” گرگ ها و خرس ها را نیز اسیر بیماری وحشتناک خود کرده است؟

این احتمال وجود دارد که Naughty Dog در PSX امسال اطلاعات جدیدی در مورد قسمت دوم در اختیار ما قرار دهد چرا که در E3 امسال هم هیچ خبری از این بازی نبود.

چند هفته پیش بود که بروس استریلی (کارگردان قسمت اول) جدایی خود از کمپانی Naughty Dog را اعلام کرد. اما پیش از آن هم گفته شده بود که در ساخت قسمت دوم همکاری نخواهد داشت. حال مرد اصلی قسمت دوم نیل دراکمن (کارگردان و نویسنده قسمت اول) می باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی