ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

انتظارات ما از کنفرانس Bethesda در E3 2017

انتظارات ما از کنفرانس Bethesda در E3 2017

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

Bethesda برای سومین سال است که در رویداد مهم E3 کنفرانس برگذار می کند. در این چند سال و پس از عرضه بازی هایی نظیر The Evil Within، Fallout، The Elder Scrolls حسابی برای خودش اسمی و رسمی راه انداخته است و روزهای خوب خویش را در حال حاضر سپری می کند.

بازی Quake Champions:

پس از موفقیت بی نظری بازی Doom اینبار انتظار می رود این بازی نیز در حد Doom موفقیتی خیره کننده را تجربه کند. این بازی در سبک اول شخص شوتر می باشد و تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد. انتظار می رود اطلاعات تکمیلی در این زمینه در کنفرانس بتسدا اعلام شود.

بازی Starfield:

علاقه مندان به سبک فانتزی در دنیای بازی های ویدیویی بسیار مشتاق نسخه بعدی Skyrim می باشند اما The Elder Scrolls VI گویا قرار نیست حالاها به مهمان کنسول ها شود! گویا سازندگان Fallout بر روی پروژه ای عظیم در حال کار هستند که شنیده ها حاکی از این می باشد که بازی Starfield می باشد. انتظار داریم در این مورد نیز بتسدا در کنفرانس خود سخن بگوید.

بازی The Evil Within 2:

نسخه اول این بازی بسیار خارق العاده و موفقیت آمیز بود. کارگردان رزیدنت اویل آقای شینجی میکامی با هنرمندی تمام این بازی را ساخت. خبرهای زیادی به گوش می رسد که نسخه دوم این بازی حدود دو سال است در حال ساخت می باشد و امیدوار هستیم به طور رسمی این عنوان در کنفرانس بتسدا معرفی شود.

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی