ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

انتظارات ما از کنفرانس Microsoft در E3 2017

از کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال چه انتظاراتی داریم؟

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

همانطور که همه ما می دانیم کنسول مایکروسافت چه از لحاظ قدرت و چه فروش از کنسول سونی بنام پلی استیشن از جایگاه پایین تری برخوردار می باشد. به همین دلیل است که مایکروسافت در تلاش است با ارتقا کنسول خود از لحاظ سخت افزاری در قالب پروژه اسکورپیو تا پایان امسال، خود را در جایگاه بالاتری نسبت به سونی قرار دهد. مایکروسافت در راستای بهبودی جایگاه خود نسبت به سونی چند سالی است تلاش می کند تا محیط کاربری کنسول خود یعنی اکس باکس را با ویندوز در یک مسیر به پیش ببرد و می توانیم بگوییم پروژه اسکورپیو مهم ترین گام مایکروسافت در راستای پیشبرد این هدف می باشد.

پروژه اسکورپیو:

با وجود آنکه ما تمامی مشخصات سخت افزاری کنسول جدید مایکروسافت را می دانیم اما تا کنون نمایشی زنده از عملکرد این کنسول ندیده ایم. انتظار داریم مایکروسافت در کنفرانس خود از نام اصلی این کنسول، قیمت، طراحی و تاریخ عرضه آن رونمایی کند. در جدول زیر نگاهی به مشخصات این هیولای جدید مایکروسافت خواهیم انداخت:

پردازنده هشت هسته‌ای x86 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی ۴۰ واحد پردازشی با فرکانس ۱۱۷۲ مگاهرتز
حافظه ۱۲ گیگابایت GDDR 5
پهنای باند حافظه ۳۲۶ گیگابایت بر ثانیه
هارد یک ترابایت ۲٫۵ اینچی
درایو نوری بلوری ۴K

 

مایکروسافت می گوید تمامی بازی های اکس باکس وان روانتر در این کنسول اجرا خواهد شد و از این پس توسعه دهندگان بازی قادر خواهند بازی های موجود را به ۴K ارتقا بدهند.

بازی Forza Motorsport 7:

حال نوبت به این بازی می رسد. از محبوب ترین های دنیای مسابقه در بازی های ویدیویی همین فورزا می باشد! انتظار داریم مایکروسافت در کنفرانس خود مانور زیادی روی این بازی بدهد و به احتمال زیاد قدرت گرافیکی این بازی را بر روی کنسول جدید خود نشان خواهد داد. با توجه به اینکه از سال ۲۰۰۵ تاکنون تمام شش نسخه پیشین این بازی هر دو سال به یکبار منتشر شده اند پس می توان حدس زد نسخه هفتم این بازی نیز تا پایان امسال منتشر خواهد شد.

بازی Sea of Thieves:

این بازی مولتی پلیر که سال پیش یکی از معرفی های مایکروسافت در کنفرانس به شمار می رفت اکنون فاصله زیادی تا عرضه خویش ندارد. شما در این بازی در نقش دزد دریایی می باشید و می توانید آزادی های یک دزد دریایی را در اختیار داشته باشید! این بازی امسال عرضه می شود و انتظار داریم مایکروسافت اطلاعات تکمیلی خود را در این مورد در کنفرانس خود مطرح کند.

بازی Crackdown 3:

حدود دو سالی از معرفی این بازی می گذرد و وقت آن است که تاریخ دقیق عرضه و دیگر اطلاعات را در مورد این بازی به طور کامل دریافت کنیم! این بازی نیز دارای سبک های جهان باز، اکشن و ماجراجویی بوده است و همانند نسخه های پیشین خود رویه آن ها را در پیش می گیرد.

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی