ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای تام هنکس

بازیگران کمی در هالیوود به اندازه تام هنکس (Tom Hanks) دوست داشتنی هستند و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند. تام هنکس یکی از بهترین بازیگران نسل خود است. او در ابتدا دوران بازیگری خود را از کارهای طنز آغاز کرد. پس از آن و با نقش آفرینی های فوق العاده در ژانر درام نیز ثابت کرد که بازیگری بسیار انعطاف پذیر و با استعداد است. او در تمام دوران بازیگری اش تا کنون بین ژانرهای درام و کمدی در حال جهش بوده است. امروز پنج فیلم از بهترین فیلمهای تام هنکس بر اساس پایگاه اینترنتی معتبر IMDB  را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

داستان اسباب بازی (Toy Story) محصول ۱۹۹۵ – امتیاز: ۸٫۳

با آنکه همیشه دوست داریم بازیگری او را با چشم مشاهده کنیم اما یکی از معروف ترین کارهایش، فیلمی است که ما تنها صدایش را در آن می شنویم. تام هنکس با صداپیشگی بسیار عالی خود در نقش وودی در این مجموعه انیمیشن، کمک حال کمپانی پیکسار در زمینه انیمیشن شد. این کمپانی حال یکی از برترین انیمیشن سازهای دنیا است. در فیلم اول داستان اسباب بازی شاهد آن هستیم که وودی اسباب بازی محبوب پسری نوجوان بنام اندی است. پس از مدتی «باز» اسباب جدید اندی، مورد توجه دیگر اسباب بازی های اندی از جمله خود او قرار می گیرد. داستان این انیمیشن به شدت نوآورانه و جدید است.

داستان اسباب بازی ۳ (Toy Story 3) محصول ۲۰۱۰ – امتیاز: ۸٫۳

هنکس در این انیمیشن باری دیگر همانند دو نسخه پیشین آن صداگذاری وودی را انجام می دهد و عملکرد فوق العاده خود را اثبات می کند. در این قسمت از داستان اسباب بازی، اندی برای خود تبدیل به مردی جوان شده است. او خود را آماده رفتن به کالج می کند. اسباب بازی های دیگر اندی در حال تلاش هستند تا برای خود صاحب و خانه ای جدید پیدا کنند. وودی در این بین تلاش می کند کاری کند تا اسباب بازی ها با صاحب خودشان اندی بمانند. نسخه سوم این انیمیشن نیز همانند نسخه های پیشین ترکیب مناسبی از لحظات هیجان انگیز و کمدی هست.

نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) محصول ۱۹۹۸ – امتیاز: ۸٫۶

همکاری تام هنکس و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) از آن دسته همکاری های ناب هالیوودی است. این دو در فیلم های بزرگی با یکدیگر همکاری کرده اند. اما اولین همکاری این دو با یکدیگر در فیلم نجات سرباز رایان بود. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما محسوب می شود. پس به این سادگی نمی توان روی دست آن بلند شد. هنکس در نقش سروان میلر در جنگ جهانی دوم در این فیلم ظاهر می شود. وی به همراه یارانش به پشت نیروهای دشمن نفوذ می کند تا سرباز رایان (کسی که سه برادرش در جنگ کشته شده است) را نجات دهد. این فیلم نگاه به شدت صادقانه ای به جنگ و خرابی هایش دارد.

مسیر سبز (The Green Mile) محصول ۱۹۹۹ – امتیاز: ۸٫۶

طی سال های اخیر اقتباس های بسیاری از رمان های استیون کینگ (Stephen King) ساخته شده است. اما یکی از بهترین این ساخته ها، فیلم مسیر سبز ساخته فرانک دارابونت (Frank Darabont) می باشد. این فیلم شباهت هایی نیز به فیلم رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) (که داستان آن نیز متعلق به استیون کینگ است) دارد. در این فیلم تام هنکس در نقش نگهبان زندان در دهه ۱۹۳۰ میلادی می باشد. زندگی وی توسط زندانی عجیب که قدرتی شفابخش دارد عوض می شود. برای این فیلم نمی توان یک ژانر خاص درنظر گرفت. چراکه فیلم مسیر سبز هم درام است و هم فانتزی. بازیگری در این فیلم فوق العاده است.

فارست گامپ (Forrest Gump) محصول ۱۹۹۴ – امتیاز: ۸٫۸

با وجود تمام نقش آفرینی های فوق العاده تام هنکس در فیلم های مختلف، تقریبا غیرممکن است که نقش آفرینی عالی وی در فیلم فارست گامپ را بهترین کارش ندانیم. تام هنکس در این فیلم در نقش مردی بنام فارست گامپ بازی می کند. او بهره هوشی بسیار پایینی اما قلب بسیار مهربانی دارد. در خلال زندگی وی از مهمترین اتفاقات تاریخ امریکا رقم می خورد. این فیلم دارای جنبه های عاطفی و کمدی بسیار زیادی است. عملکرد هنکس در این فیلم تنها در یک کلام فوق العاده است.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی