ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای کریستین بیل

هرکدام از ما طرفداران سینما شاید درمورد بهترین فیلمهای کریستین بیل (Christian Bale) نظرهای متفاوتی داشته باشیم. اما امروز می خواهیم بهترین فیلمهای کریستین بیل را از دید پایگاه اینترنتی معتبر IMDB به شما معرفی کنیم. کریستین بیل یکی از پرافتخارترین بازیگران هالیوودی حال حاضر می باشد. این بازیگر انگلیسی در فیلم امپراتوری خورشید (Empire of the Sun) ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در سال ۱۹۸۷ بسیار خوش درخشید و دوران حرفه ای خود را آغاز کرد. بسیاری کریستین بیل را با نقش آفرینی های بسیار متفاوتش می شناسند. او یکی از بااستعدادترین بازیگران عصر حاضر شناخته شده است.

کریستین بیل برای نقش آفرینی در فیلم مشت زن (The Fighter) جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل را دریافت کرد. او از آن زمان تا حال نامزد دریافت سه جایزه اسکار برای بازی در فیلم های حقه بازی امریکایی (American Hustle)، رکود بزرگ (The Big Short) و معاون (Vice) شده است. پنج فیلم برتر کریستین بیل را به شما معرفی می کنیم.

قصر متحرک هاول (Howl’s Moving Castle) (امتیاز ۸٫۲)

کریستین بیل آنقدر ظاهری جدی دارد که تقریبا غیرممکن است که تصور کنیم او صداپیشگی در انیمیشنی رده سنی نوجوان را برعهده گرفته است. در دوبله زبان انگلیسی این انیمیشن خوش ساخت ژاپنی، کریستین بیل، صداپیشگی یکی از قهرمانان این داستان را برعهده گرفته است. این انیمیشن داستان دختری جوان بنام سوفی را روایت می کند که توسط جادوگر زن بیرحمی نفرین و به زنی پیر تبدیل می شود. پس از آن سوفی با جادوگری بنام هاول (کریستین بیل) در قصر متحرکش آشنا می شود. سوفی باید انتخاب مهمی انجام دهد. انتخابی که سرنوشت او را معلوم می کند.

بتمن آغاز می کند (Batman Begins) (امتیاز ۸٫۲)

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در این سه گانه خود، مسیر بتمن را به ژانر جنایی تغییر داد. با توجه به پایگاه اینترنتی معتبر IMDB او بهترین فرد را برای بازی در نقش بتمن یعنی کریستین بیل انتخاب کرد. کریستوفر نولان بتمن را در سه گانه خود با شخصیتی فوق العاده تر و سرسخت تر نشان داد. در این فیلم پیش زمینه داستان نیز برای مخاطب فراهم آورده می شود. بتمن از استاد خود یاد می گیرد که چگونه با جرم و جنایت مقابله کند.

شوالیه تاریکی برمی خیزد (The Dark Knight Rises) (امتیاز ۸٫۴)

در سومین فیلم از سه گانه بتمن کریستوفر نولان این بار بتمن با بین (با بازی تام هاردی – Tom Hardy) می بایست رو به رو شود. داستان این فیلم هشت سال پس از داستان فیلم پیشین آن اتفاق می افتد. بتمن به همراه کمک کتوومن (ان هتوی – Anne Hathaway) تلاش می کند تا گتهام را سیتی را از دست تروریست هایی که برای نابودی آن در تلاش هستند را نجات دهد.

حیثیت (The Prestige) (امتیاز ۸٫۵)

کریستوفر نولان یکی از بهترین فیلم های خود یعنی فیلم حیثیت را بین ساخت دو فیلم بتمن آغاز می کند و شوالیه تاریکی انجام داد. مثل همیشه باید گفت کریستوفر نولان فوق العاده است. این فیلم داستان جادوگرانی را در اواخر قرن بیستم روایت می کند که با یکدیگر دشمن شده اند. کریستین بیل نقش دو شخصیتی را در این فیلم ایفا می کند که هر دو در قالب یک نفر در فیلم ظاهر می شوند.  ستارگان دیگری همانند هیو جیکمن (Hugh Jackman) و اسکارلت جوهانسون (Hugh Jackman) نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

شوالیه تاریکی (The Dark Knight) (امتیاز ۹)

این فیلم در حال حاضر چهارمین فیلم در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ در پایگاه اینترنتی معتبر IMDB است. کریستین بیل تاکنون بهترین عملکرد دوران بازیگری خود را در این فیلم داشته است. البته که بسیاری از شهرت این فیلم برای نقش آفرینی بی نظیر هث لجر (Heath Ledger) در نقش جوکر است. او برای عملکرد خود حتی جایزه اسکار را نیز دریافت کرد. فیلم شوالیه تاریکی نامزد دریافت هفت جایزه اسکار شد. این فیلم جایزه اسکار بهترین تدوین صدا را نیز دریافت کرد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی