ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تغییر تاریخ اکران فیلم موربیوس

اخیرا سونی اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم موربیوس (Morbius) با هنرمایی جرد لتو (Jared Leto) را هفت ماه به تعویق انداخته است. این فیلم که در ابتدا قرار بود در تایخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ اکران شود اکنون در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. پس از موفقیت چشمگیر فیلم ونوم (Venom) در سال ۲۰۱۸، سونی در به وجود آوردن دنیای جداگانه سینمایی مرد عنکبوتی از پیش مصمم تر شده است. احتمالا در این مسیر تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی نیز حضور خواهد داشت. چراکه پیش از این نیز در تریلرهای فیلم موربیوس نشانه هایی از این حضور را یافته بودیم. بدین تریتب طرفداران دنیای سینمایی مارول مخصوصا طرفداران فیلم های مرد عنکبوتی، بسیار مشتاق دیدن فیلم موربیوس هستند.

کارگردانی فیلم مورد انتظار موربیوس بر عهده کارگردان سوئدی یعنی دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) گذاشته شده است. سونی قرار بود که این فیلم را در تابستان اکران کند. این کمپانی بزرگ بسیار امیدوار بود که فیلم موربیوس بتواند به یکی از پرفروش ترین فیلم های تابستان امسال بدل شود. درست همانند زمانی که فیلم ونوم با هنرنمایی تام هاردی (Tom Hardy) فروش بسیار خوب و غیر قابل انتظاری را برای سونی به ارمغان آورد. اما حال که ویروس کرونا جهان را این روزها با خود درگیر کرده است برنامه های سونی نیز ناچارا متاثر از این ویروس همه گیر شده است.

بر اساس گفته های پایگاه اینترنتی معتبر Variety سونی اعلام کرده است که فیلم موربیوس و چند عنوان دیگر این کمپانی که قرار بود در ابتدا سال ۲۰۲۰ اکران شوند به تعویق افتاده اند. فیلم موربیوس که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ اکران شود اکنون در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. می توانیم بگوییم احتمال دارد هرگونه ارتباط احتمالی این فیلم به فیلم مرد عنکبوتی ۳ (که آن نیز قرار است در ۲۰۲۱ اکران شود) پیش از اکرانش آشکار بشود. این تعویق هفت ماهه فیلم آشکار است که خارج از اختیار سونی و به خاطر وضعیت کنونی دنیا به دلیل ویروس کرونا رخ داده است.

فیلم موربیوس در حال حاضر رقبای سختی هنگام اکران خود خواهد داشت. فیلم مهاجم مقبره ۲ (Tomb Raider 2) با هنرنمایی آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) نیز همزمان با فیلم موربیوس در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. فیلم دیگر به شدت مورد انتظار نیز فیلمی دیگر از مجموعه فیلم فعالیت های فراطبیعی (Paranormal Activity) خواهد بود که آن نیز در همان تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ اکران می شود. این دو مجموعه فیلم پیش از این موفقیت بسیار خوب خود را با شگفتنی منتقدین و فروش بسیار خوبشان به اثبات رسانده اند. اما شاید تاریخ اکران جدید برای فیلم موربیوس از پیش ایده آل تر باشد. چراکه در تاریخ اکران اصلی، فیلم موربیوس باید در همان ماهی اکران می شد که فیلم تنت (Tenet) کریستوفر نولان (Christopher Nolan) قرار است اکران شود. این فیلم نیز هنوز قرار است در تاریخ اصلی اکران خود یعنی ۱۷ جولای ۲۰۲۰ اکران شود. سونی از جمله آخرین کمپانی هایی است که اکران فیلم های تابستانی اش را به تعویق انداخته است. حال آنکه هنوز نیز معلوم نیست تاریخ اکران جدید با توجه شرایط کنونی جهانی پایدار باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی