ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

داستان فیلم Tenet کریستوفر نولان

جزئیات داستان فیلم Tenet کریستوفر نولان (Christopher Nolan) تایید می کند که موضوع این فیلم مورد انتظار مربوط به جنگ سرد کوانتومی می باشد. کمپانی برادران وارنر در حرکتی که معمولا برای فیلم های مارول و یا جنگ ستارگان انجام می شود، بسیاری از جزئیات داستانی فیلم Tenet را تاکنون مخفی نگه داشته است. در حقیقت حتی مایکل کین (Michael Caine) که خود در فیلم ایفای نقش می کند نمی داند داستان آن از چه قرار است. بیشترین اطلاعاتی که تاکنون از موضوع این فیلم به دست آورده شده آن است که گویا داستان آن درمورد نوعی جاسوسی بین المللی است و شخصیت های این فیلم در حال تلاش هستند تا از وقوع اتفاقی ناگوار (شاید جنگ جهانی سوم) جلوگیری کنند. سفر به زمان نیز در این فیلم نقش دارد.

در ماه ژانویه بود که کمپانی برادران وارنر با انتشار تریلری اشتیاق ها را برای دیدن این فیلم دو چندان کرد. این تریلر حرفی برای گفتن درمورد داستان فیلم ندارد. بازیگران سرشناسی همانند رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) و یا جان دیوید واشینگتن (John David Washington) حضور دارند.

اما بزرگترین سوالی که در حاضر درمورد این فیلم وجود دارد داستان آن نیست بلکه تاریخ اکران آن است. هنوز مشخص نشده است که آیا این فیلم می تواند در همان تاریخ ۱۷ جولای اکران شود یا خیر. فیلم Tenet فیلم پر سر و صدای بعدی کمپانی برادران وارنر خواهد بود. تاریخ اکران بسیاری از فیلم هایی که قرار بود در همان بازه زمانی اکران شوند به دلیل فراگیری جهانی ویروس کوید ۱۹ با تعویق مواجه شده است. در حال حاضر بیشتر سینماهای سرتاسر دنیا بسته می باشند. اما این امید وجود دارد که تا ماه جولای بازگشایی شوند. گزارش شده است که کمپانی برادران وارنر به زودی در این مورد که آیا تاریخ اکران فیلم با تاخیر مواجه خواهد شد یا خیر تصمیم می گیرد و این خبر را به صورت رسمی اعلام می کند. نولان و تیمش تلاش بسیاری کرده اند که فیلم را برای این تاریخ اکران آماده کنند.

تبلیغات برای فیلم Tenet به نظر که طبق برنامه صورت می گیرد. کتاب پشت صحنه این فیلم برای پیش فروش در پایگاه آمازون قرار داده شده است. نام این کتاب The Secrets of Tenet: Inside Christopher Nolan’s Quantum Cold War می باشد. نام آن درست همان اطلاعاتی را به ما می دهد که تاکنون توانسته ایم از داستان فیلم آن به دست آوریم. به نظر می آید شخصیت های فیلم Tenet به گذشته سفر می کنند تا بتوانند از وقوع جنگی اتمی جلوگیری کنند. ممکن است این جنگ اتمی به وقوع پیوسته باشد و این شخصیت ها به گذشته سفر کنند تا از وقوع دوباره آن جلوگیری کنند.

اکنون تا تاریخ اکران این فیلم دو ماه بیشتر نمانده است. آنکه کمپانی برادران وارنر هنوز تریلر دومی از این فیلم منتشر نکرده است نشانه خوبی نمی باشد. به نظر می آید که آن ها از انتشار تریلر دوم فیلم خودداری می کنند تا زمانی که کاملا اطمینان حاصل پیدا کنند که این فیلم در تاریخ مقرر اکران خواهد شد. در پایان باید گفت که تمام دنیا منتظر هستند تا کریستوفر نولان از اثر هنری دیگر خود رونمایی کند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی