ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

ساب زیرو در فیلم Mortal Kombat

شاید باورش سخت باشد که از عرضه اولین نسخه بازی Mortal Kombat حدودا ۲۷ سال می گذرد! پس از عرضه اولین نسخه طرفداران این بازی روز به روز بیشتر شد تا اولین فیلم آن نیز در سال ۱۹۹۵ ساخته شود. اما حال و  پس از سال ها علاقه مندان به مجموعه بازی های Mortal Kombat به شدت خواهان ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه دوست داشتنی می باشند. خبر ساخت فیلم جدید مورتال کامبت نیز سال هاست گوش به گوش می رسد و گویی ساخت این فیلم تا همین چندی پیش نیز تنها فقط یک رویا بود. اما در نهایت، کارگردان فیلم مورتال کامبت و محل تصویربرداری آن به صورت رسمی معرفی شد. حال اخباری تازه درمورد فیلم Mortal Kombat منتشر شده است. هالیوود ریپورتر اعلام کرده است که نقش ساب زیرو در فیلم اقتباسی Mortal Kombat را جو تسلیم، بازیگر فیلم یورش: رستگاری (محصول ۲۰۱۱) ایفا خواهد کرد.

علاوه بر ایفای نقش در فیلم یورش: رستگاری، جو تسلیم در فیلم های سریع و خشن ۶ و فراتر از پیشتازان فضا (محصول ۲۰۱۶) نیز بازی کرده است. جو تسلیم اخیرا نیز در مجموعه Warrior که بر اساس زندگی بروس لی ساخته شده است نیز ظاهر شد. تاکنون جو تسلیم تنها بازیگر معرفی شده برای بازی در فیلم مورتال کامبت می باشد. حتی هنوز اعلام نشده است که داستان این فیلم چه موضوعی دارد و یا اینکه بازیگران دیگر این فیلم چه کسانی هستند. البته حدودا دو ماه پیش بود که کارگردان این فیلم و محل تصویربرداری آن به طور رسمی معرفی شد.

سیمون مک کوئید، کارگردان، در جنوب استرالیا به کارگردانی فیلم مورتال کامبت خواهد پرداخت. گرس روسو، فیلم نامه نویس، نگارش فیلم نامه مورتال کامبت را به اتمام رسانده است اما اینکه آیا این فیلم نامه بعدا دستخوش تغییرات شود هنوز مشخص نیست. تهیه کنندگی فیلم Mortal Kombat را جیمز ون برای کمپانی فیلم سازی نیو لاین عهده دار می باشد. گفتنیست که لارنس کاسانوف (سازنده مورتال کامبت سال ۱۹۹۵) و بنت والش (بیل را بکش ۲) نیز در جریان ساخت فیلم حضور دارند.

اما به نظر می رسد با توجه به سخنان استیون مارشال، رهبر ایالتی جنوب استرالیا تصویربرداری این فیلم در کشورش بسیار سودآور خواهد بود. با توجه به اطلاعات به دست آمده هنگام ساخت فیلم بیش از ۵۸۰ شغل ایجاد می شود و از عوامل و استودیو استرالیایی آدلاید برای ساخت آن استفاده خواهد شد.

قرار است زمان فیلم برداری فیلم مورتال کامبت پایان سال جاری شروع شود. این فیلم به تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی