ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

لیندا همیلتون از بازی در نابودگر میگوید

لیندا همیلتون، بازیگر نام آشنای نقش سارا کانر در فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) می گوید که دیگر تمایلی ندارد در فیلم های احتمالی نابودگر در آینده ایفای نقش کند. همیلتون پیش از بازی در نابودگر: سرنوشت تاریک، در دو فیلم نابودگر (The Terminator) و نابودگر ۲: روز داوری (Terminator 2: Judgment Day) نیز هنرنمایی کرده بود. وی در کناری بازیگرانی چون آرنولد شوارتزنگر و مایکل بین در سال ۱۹۸۴ در اولین نسخه از این مجموعه فیلم دوست داشتنی ظاهر شد. سپس هفت سال بعد، یعنی در سال ۱۹۹۱ در نسخه دوم نابودگر ظاهر شد. فیلم نابودگر ۲: روز داوری از جمله بهترین فیلم های اکشن دهه نود و کل تاریخ سینما می باشد.

پس از نابودگر ۲: روز داوری، سه نسخه بسیار ناامید کننده از این مجموعه فیلم ساخته شد. پس از آن بود که اعلام شد لیندا همیلتون برای حضور در نقش سارا کانر در فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک باز می گردد. همین خبر هواداران را بسیار شگفت زده کرد. اما این پایان کار نبود! جیمز کامرون نیز برای تهیه کنندگی این فیلم پا پیش گذاشت. همین شد که خیلی ها گمان می کردند این مجموعه فیلم قرار است به روزهای اوج خود بازگردد. بازگشت آرنولد شوارتزنگر نیز یک خبر بسیار عالی برای هواداران محسوب می شد. اما متاسفانه تمام اینها نتوانست برای فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک موفقیت خلق کند. این فیلم واکنش های آنچنان مثبتی از سوی منتقدان دریافت نکرد. حال همیلتون می گوید که تمایل ندارد به این مجموعه فیلم در آینده بازگردد.

طی مصاحبه ای که همیلتون اخیرا با هالیوود ریپورتر انجام داده است اظهار کرده است که دیگر تمایلی به بازگشت به این مجموعه ندارد. لازم به ذکر است که او برای بازی در این فیلم نیز از ابتدا به سختی راضی شد. به نظر می آید که دیگر هرگز او را در فیلم های آینده احتمالی نابودگر نبینیم. همیلتون در این مورد می گوید که برای ساخت فیلم های نابودگر نباید خطر انجام چنین سرمایه گذاری های گزافی را پذیرفت. او در این مورد چنین عنوان کرد: «نباید خطر انجام چنین سرمایه گذاری گزافی را پذیرفت. اما من خوشحال می شوم که دیگر به این مجموعه بازنگردم. بنابراین خیر، من در این مورد امیدوار نیستم چرا که می خواهم در این نقش بازی نکنم.»

همیلتون از دهه هشتاد میلادی فعالیت خوبی در عرصه بازیگری داشته است. اگرچه می توان گفت ده سال اخیر وی اندکی کم کار تر شده است. او با این که کارهای فاخر کم انجام نداده است اما به یاد ماندنی ترین نقشش را می توان همان سارا کانر مجموعه فیلم نابودگر دانست. فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک پایانی منطقی داشت. اما می توانیم بگوییم که کاملا راه را برای ساخت فیلم های احتمالی در آینده باز گذاشت.

اما گویی تا مدتی نامعلومی باید منتظر آن باشیم. چراکه کمپانی پارامونت پیکچرز پس از فروش ناامید کننده نابودگر: سرنوشت تاریک اعلام کرد که فعلا درمورد این مجموعه فیلم تصمیمی نخواهد گرفت. دلیل این موضوع تنها این فیلم نیست. سه فیلم پیشین این مجموعه فیلم نیز نتوانستند نظر منتقدان را جلب کنند و با هواداران آن ارتباط برقرار کنند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی