ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

ماموریت: غیرممکن ۷

تام کروز (Tom Cruise) امیدوار است که تصویربرداری فیلم ماموریت: غیرممکن ۷ (Mission: Impossible 7) در ماه ژوئن ادامه پیدا کند. فیلم مورد انتظار ماموریت: غیرممکن ۷ جزء اولین فیلم های هالیوودی بود که تصویربرداری آن به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا در اواخر ماه فوریه متوقف شد. در آن زمان قرار بود که عوامل این فیلم چندین هفته در ایتالیا تصویربرداری داشته باشند. همانطور که شما نیز احتمالا می دانید کشور ایتالیا از آن کشورهایی است که در حال حاضر به شدت با ویروس کرونا درگیر شده است. بدین ترتیب تصویربرداری بخشی از این فیلم که قرار بود در ونیز ایتالیا رخ دهد با هاله ای از ابهام رو به رو شد. اما این تصویربرداری در ایتالیا ضروری به نظر می رسد.

حدودا دو ماه از توقف تصویربرداری فیلم ماموریت: غیرممکن ۷ گذشته است و هنوز معلوم نیست که چه زمانی عوامل آن می توانند به ادامه ساخت فیلم بپردازند. ابتدا تصور می شد که عوامل می توانند تصویربرداری را حداقل از میانه ماه می ادامه دهند. اما با توجه به وضعیت موجود ویروس کرونا و درگیری کشورهای دنیا، این امر تا حد زیادی دور از دسترس به نظر می آید. در حال حاضر کمپانی های فیلم سازی خود را برای اواخر تابستان و یا حتی اوایل پاییز آماده می کنند. اخیرا اعلام شد که تصویربرداری فیلم بلک ادم (Black Adam) با حضور دیواین جانسون (Dwayne Johnson) تا ماه آگوست یا اکتبر به تعویق افتاده است. اما تام کروز امیدوار است که آغاز تصویربرداری فیلم ماموریت: غیرممکن ۷ کمی زودتر شروع شود.

بر اساس خبری که رسانه Variety منتشر کرده است، تام کروز امید دارد که تصویربرداری فیلم ماموریت: غیرممکن ۷ در ماه ژوئن از سر گرفته شود. البته واضح است که این خبر به منزله تایید رسمی شروع تصویربرداری در ماه ژوئن نیست. بسیاری از شرایط باید محیا شود تا هر پروژه متوقف شده ای بتواند به ساخت خود ادامه دهد. اما احتمالا این تنها تام کروز نیست که خواستار آغاز هرچه زودتر تصویربرداری فیلم است. اجرای این تصمیم فراتر از اختیارات اوست. ویروس کرونا هنوز هم وضعیت بسیار خطرناکی در بسیاری از کشورهای دنیا ایجاد کرده است. بسیاری از کشورها هنوز در قرنطینه به سر می برند. خیلی سخت است که بتوانیم هفته های آینده را پیش بینی کنیم. با آنکه کمپانی پارامونت پیکچرز هزینه بسیاری گزافی برای ساخت فیلم ماوریت: غیرممکن ۷ درنظر گرفته است اما به نظر نمی آید خطر ادامه دادن تصویربرداری در چنین شرایطی را بپذیرد. مگر آنکه از سلامت عوامل ساخت فیلم اطمینان حاصل کند. پس هیچ جای تعجب نیست که تاریخ اکران فیلم ماموریت: غیرممکن ۷ نیز به تعویق بیفتد.

خیلی سخت است که بتوان ادامه تصویربرداری این فیلم در ماه ژوئن را متصور شد. مخصوصا حال که بسیار انتظار می رود فیلم هایی که هنوز تاریخ اکران آن ها به تعویق نیفتاده است (همانند زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984)) نیز با تاخیر مواجه شوند. تنها در یک صورت این امر امکان پذیر است که در چند هفته آتی تغییرات مثبت بسیار زیادی در وضعیت جهانی شاهد باشیم که این اتفاق نیز غیرقابل تصور به نظر می رسد. با آنکه بسیاری از هالیوودی ها برای بازگشت به پروژه های نیمه تمام خود لحظه شماری می کنند اما تا این اوضاع نابسامان جهانی کنترل نشود همه باید منتظر بمانند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی