ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

مروری بر داستان بازی Resident Evil 7

آیا داستان بازی “Resident Evil 7” به نسخه های پیشین خود مربوط است؟

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

“رزیدنت اویل ۷” از دریچه ای جدید به این مجموعه به یاد ماندنی می نگرد اما این موضع دال بر این نیست که جدیدترین نسخه آن از رگ و ریشه اصلی خود بهره نمی برد! در بسیاری از جهات این بازی همان حس قدیمی و ترسناک رزیدنت اویل را اما به شیوه ای نوین القا می کند که مهمترین آن داستان بازی می باشد. در ادامه به ارتباط این نسخه از رزیدنت اویل با نسخه های پیشین آن خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که اگر بازی را هنوز شروع نکرده اید و یا به اتمام نرسانده اید خواندن این مقاله را به بعد از اتمام بازی موکول کنید چرا که خطر لو رفتن بخشی از داستان در ادامه مقاله کاملا مشهود می باشد!

در اتاق نشیمن عمارت بِیکر شما جعبه ای مملو از کتاب پیدا خواهید کرد. در میان آن کتاب ها، کتابی بنام The Unveiled Abyss خودنمایی می کند که جالب است بدانید این کتاب توسط کلایو آر اوبراین نوشته شده است. یادتان می آید؟ اوبراین فرمانده BSAA در Resident Evil: Revelations می باشد.

در حوالی ورودی اصلی عمارت بِیکر و در کنار “پازل سایه” و تفنگ شات گان، می توانید این روزنامه را پیدا کنید. در این روزنامه مقاله ای توسط الیسا اشکرافت نوشته شده است. جالب است بدانید او نویسنده پایگاه خبری راکون می باشد. اشکرافت در Resident Evil Outbreak و نسخه دوم آن نیز حضور دارد.

در همان حوالی می توانید این تابلو زیبا را نیز مشاهده کنید. این عکس در هفتم جولای سال ۱۹۹۱ از کوه های آرکلی گرفته شده است. وقایع نخستین رزیدنت اویل در سال ۹۸ و در همان حوالی اتفاق افتاد. پس نتیجه می گیریم که این عکس زمانی گرفته شد که همه چیز خوب بود و دنیا هنوز به این شکل رقت انگیز درنیامده بود!

پس از آن که در بازی پیش روی می کنیم  و به کشتی به گل نشسته می رسیم، می توانیم این مجله را در همان حوالی پیدا کنیم. این مجله خاطرات راکون سیتی را به ما یادآور می شود و خاطرنشان می کند که با وجود گذشت شانزده سال از وقایع رزیدنت اویل ۲، هنوز هم این شهر درگیر آن اتفاقات می باشد.

در لحظات پایان بازی، هنگامی که درگیر نبرد سختی با “اوِلین” می باشید، هنگامی که حس می کنید تمامی امیدتان از دست رفته است و مرگ را پیش خود حس می کنید، در این هنگام است که یکی از تفنگ های مورد علاقه آلبرت وسکر را در این هیاهو پیدا می کنید!

پس از شکست “اوِلین” نیروهای ویژه از راه می رسند که کریس ردفیلد یکی از آن ها می باشد. او را یادتان می آید؟ شخصیتی محبوب که در بسیاری از نسخه های پیشین نقش اصلی را ایفا کرده است. اما کمی جای تعجب است که ردفیلد تغییر کاملا محسوسی در ظاهرش ایجاد شده است.

صحنه پایانی بازی به ما هلیکوپتر کریس ردفیلد را نشان می دهد که به همراه “ایتن” منطقه را ترک می کنند. در این تصویر به خوبی نماد شرکت آمبرلا مشهود می باشد که سولات بسیاری را به وجود می آورد. همیشه نماد شرکت آمبرلا قرمز بوده است اما چه شده است که حال به شکل آبی درآمده است؟

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

ترجمه و اقتباس : مجید لطفی

منبع : Game Informer

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی