ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

مروری مفصل بر عنوان Red Dead Redemption 2

مروری مفصل بر عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

تاریخ انتشار: بهار ۲۰۱۸

پلتفرم: PS4, Xbox One

توسعه دهنده: Rockstar

Red Dead Redemption 2 بهار سال ۲۰۱۸ میهمان کنسول های شما خواهد بود

جدا از اینکه Rockstar تاریخ انتشار جدیدی برای این عنوان مورد انتظار یعنی بهار سال ۲۰۱۸ اعلام کرد، در سکوت به ساخت این بازی ادامه می دهد و همین سکوت Rockstar در مورد این عنوان مورد انتظار باعث شده است روز به روز اشتیاق هواداران برای عرضه این بازی بیش از پیش شود. از زمان انتشار تریلر این بازی در نوامبر سال گذشته تاکنون تریلر دیگری منتشر نکرد تا تمام تمرکز دست  اندرکاران این بازی  بر روی ساخت منعکس شود. پس از رونمایی بازی در اکتبر ۲۰۱۶، باری دیگر Rockstar با انتشار تصاویری از بازی بهمراه تاریخ انتشارجدید هواداران خود را شوکه کرد. این بازی که ابتدا قرار بود پاییز ۲۰۱۷ عرضه شود به بهار ۲۰۱۸ موکول شد. آن ها طی پیامی رسمی اعلام کردند “ما به زمانی بیشتر نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم عنوانی درخور را عرضه خواهیم کرد.” با توجه به تاخیر در عرضه بازی و انتشار تصاویری جدید از سوی Rockstar، امیدوار هستیم در E3 امسال نیز شاهد اخبار بیشتری در این مورد باشیم.

تریلر Red Dead Redemption 2 نشان دهنده خیره کننده ترین جلوه های بصری بازی به سبک جهان باز تا به امروز می باشد

هیچ کمپانی دیگری همانند Rockstar قادر نیست چنین بازی هایی به سبک جهان باز بسازد. وقت آن است که تریلر این بازی را دوباره نگاه کنید. تا جایی که چشم کار می کند چمن زارهایی به رنگ طلایی دیده می شوند. جنگل های با شکوهی که سبزی آن ها عمقی نامحدود دارند. بیابان هایی چشم نواز با جزئیاتی باورنکردنی که انسان را به گذشته می برد. Red Dead Redemption 2 دارای زیربنایی بسیار مستحکم می باشد! فهمیدن این حقیقت کار سختی هم نیست. بدین منظور می توانید بر روی کامپیوتر خود GTA V را نصب کنید، تنظیمات گرافیکی آن را بر روی بیشترین مقدار بگذارید و با بالاترین رزولوشن ممکن بازی را اجرا کنید و از گرافیک خیره کننده آن لذت ببرید. حال موتور گرافیکی آن را تصور کنید که سال ها بر روی آن کار شده است و به سادگی می توان حدس زد که Red Dead Redemption 2 خیره کننده ترین بازی به سبک جهان باز خواهد بود.

داستان Red Dead Redemption 2 حول محور گروهی از قانون شکن ها خواهد بود

به پوسترهای این بازی نگاه کنید. همانطور که معلوم است قرار نیست این بازی دارای یک قهرمان باشد. در بازی GTA V شاهد آن بودیم که بازی دارای چند شخصیت اصلی بود. پس با توجه به این بازی و پوسترهای متعددی از بازی Red Dead Redemption 2  که منتشر شده است که همواره گروهی از قانون شکن ها را نشان می دهد، داستان بازی نیز به احتمال زیاد حول محور همین گروه خواهد بود. تمام آنچه که تا بحال دیده ایم، از تریلر بازی گرفته تا آخرین تصاویر منتشر شده از بازی این را به ما نشان می دهد که داستان بازی حول محور همین قانون شکن های روی پوستر می باشد. لزوما اینطور نخواهد بود که شما حتما باید در نقش تک تک افرادی که روی پوستر نشان داده شده است ایفای نقش کنید اما آنچه که می توان حدس زد این است که بازی وقت کافی برای شناساندن تک تک این قانون شکن ها به ما خواهد گذاشت.

گویا نقشه بازی قبلا لو رفته است!

اوایل امسال بود که نقشه بازی در سایت NeoGaf لو رفت! طراحی، اسامی و تمامی اطلاعات آن ما را به یقین می رساند که این نقشه خود بازی است.

به احتمال زیاد وقایع Red Dead Redemption 2 قبل از نسخه اول آن اتفاق می افتد

اولین نسخه این بازی خارق العاده بود. با توجه به وقایع نخستین بازی، کمی جای تعجب دارد که نسخه دوم آن ادامه اولین نسخه باشد. وقایع نخستین بازی حول محور سال های ۱۹۱۱ تا ۱۹۱۵ شکل گرفت. اما حتی در همان سال ها نیز تمدن مدرن در حال تصرف جایگاه غرب وحشی بود. با توجه به تریلر Red Dead Redemption 2، اینطور به نظر می رسد که دنیایی را به ما نشان می دهد که به مراتب از نسخه نخستین آن از لحاظ تمدن مدرن و تکنولوژی پایینتر می باشد. نشان دادن کالسکه و مغازه محلی همه و همه نشان دهنده این است که وقایع این بازی قبل از سال ۱۹۱۱ می باشد. اگر Red Dead Redemption 2 داستانی پیش از نسخه نخستین آن را برای ما روایت کند بدین معنا می باشد که ما شاهد جان مارتسون جوان (قهرمان نسخه اول) می باشیم. پس می توانیم این حدس را نیز بزنیم که بازی بر میراث غرب وحشی محوریت دارد. جدا از این موضوع به نظر غیرممکن می آید که این بازی پس از ۱۹۱۵ را روایت کند و با توجه به داستان نخستین آن، این نسخه بر روزهای طلایی غرب وحشی تمرکز خواهد کرد. بعلاوه اینکه Rockstar می تواند بسیار بر روی این موضوع مانور کند.

قطعا Red Dead Redemption 2 همانند GTA V امکانات مولتی پلیر قوی خواهد داشت

اطلاعات زیادی از نوع مولتی پلیر این بازی در دسترس نیست. تمام آنچه که منابع رسمی می گویند “تجربه ای جدید از مولتی پلیر” است. با توجه به موفقیت Rockstar در فراهم کردن تجربه مولتی پلیری بی نظیر در GTA V، قطعا مولتی پلیر Red Dead Redemption 2 نیز از تجارب موفق GTA V استفاده خواهد کرد.

در Red Dead Redemption 2 همانند GTA V می توان بین کاراکترها تعویض نمود

اگر وقایع Red Dead Redemption 2 پیش از نسخه اول آن رخ دهد، می توانیم حدس بزنیم که این گروه قانون شکن همان گروهی می باشد که در نسخه یک به کرات از آن یاد می شد. تعویض بین کاراکترها در GTA V مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفت. حال این سوال مطرح می شود که آیا می شود کنترل تمامی آن هفت سوارکاری که در انتهای تریلر بازی نشان داده می شود را به دست گرفت؟ آن هم تعویض بین هفت کاراکتر!

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

ترجمه و اقتباس : مجید لطفی

منبع : Gamesradar

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی