ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم جدید بیل و تد

تجربه نشان داده ساخت فیلم کمدی ریسک زیادی دارد و آثار کمدی زیادی را سراغ داریم که به رغم حضور چهره‌های سرشناس، موفقیت چندانی به دنبال نداشته‌اند. اما این سکه روی دیگری نیز دارد و موفقیت یک اثر کمدی، نه تنها سود چشمگیری روانه جیب سازندگان این فیلم می‌کند، بلکه زمینه را برای ساخت نسخه‌های دیگر آن هموار می‌سازد. در این زمینه می‌توان به مجموعه فیلم‌های کمدی «بیل و تد» (Bill And Ted)، اشاره کرد. اگر از طرفداران سبک کمدی باشید حتماً با این مجموعه فیلم‌ها آشنا هستید و خبر دارید که سومین نسخه از این مجموعه فیلم با نام «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» (Bill And Ted Face The Music)، روانه پرده نقره‌ای خواهد شد. این فیلم نه تنها از سابقه‌ای درخشان بهره می‌گیرد، بلکه چهره‌های سرشناسی نیز در آن حضور دارند. در نتیجه در ادامه شما را در جریان معرفی کوتاهی از فیلم «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند»، قرار می‌دهیم.

داستان بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند از چه قرار است

اولین نسخه از مجموعه فیلم‌های «بیل و تد» به سال ۱۹۸۹ باز می‌گردد و در آن زمان فیلمی با نام «ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد» ( Bill and Ted’s Excellent)، اکران شد. این فیلم داستان دو نوجوان بامزه را روایت می‌کرد که با شرایطی برای سفر در زمان روبرو می‌شوند. تلفیق ایده سفر در زمان و اتفاق‌های بامزه در این فیلم باعث شد تا «ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد» طرفداران زیادی پیدا کند و ۲ سال بعد نسخه دوم این فیلم نیز با موضوع سفر در زمان و اتفاق‌های بامزه و خنده‌دار روانه سالن‌های سینما شد.

داستان «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» نیز حول محور سفر در زمان روایت می‌شود، با این تفاوت که پس از گذشت سال‌ها، «بیل» و «تد» از نوجوان‌هایی خام و شوخ‌طبع به مردان بزرگسالی تبدیل شده‌اند که میانسالی را سپری می‌کنند. در این بین به ناگاه بانویی از آینده به دیدار آنها می‌‌آید و از این دو درخواست می‌کند تا ترانه‌ای را در ۷۸ دقیقه برای اجرا آماده کنند. این ترانه قرار است کره‌زمین و تمام کهکشان‌ها را از نابودی نجات دهد. در نتیجه «بیل» و «تد» به همراه اعضای خانواده‌شان در زمان سفر می‌کنند تا با کمک موسیقی‌دان‌های معروف، ترانه‌ای اجرا کنند که دنیا را از نابودی نجات دهد.

عوامل و هنرپیشه‌های بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند

جالب است بدانید در نسخه‌های قبلی مجموعه فیلم‌های «بیل و تد»، «کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، ستاره بسیار محبوب این روزهای هالیوود بازی می‌کرد، خوشبختانه در نسخه جدید این فیلم نیز شاهد نقش آفرینی «کیانو ریوز» در نقش «تد» هستیم. «الکس وینتر» (Alex Winter)، دیگر چهره سرشناس هالیوود نیز نقش‌آفرینی «بیل» را در این فیلم بر عهده دارد.

«دین پاریزو» کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است و از آنجایی که هنرنمایی این کارگردان را در فیلم «رِد ۲» (RED 2) دیده‌ایم، انتظار می‌رود در «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» نیز شاهد فیلم خوش‌ساخت و بامزه‌ای باشیم.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران مجموعه فیلم‌های «بیل و تد» هستید، مطمئن هستیم تماشای سومین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها را از دست نخواهید داد. اگر هم تاکنون نسخه‌های قبلی این فیلم‌ها را ندیده‌اید، اما به فیلم‌های کمدی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» را به فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید.

نویسنده: محمد کاملان

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی