ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پنج دانستی از فیلم های ماموریت: غیرممکن

سخت کوشی تام کروز (Tom Cruise) برای انجام بدلکاری هایش، فیلم های ماموریت: غیرممکن (Mission: Impossible) را بسیار جذاب و دیدنی کرده است. پس از موفقیت بسیار خوب فیلم ششم این مجموعه، ماموریت: غیرممکن – فال اوت (Mission: Impossible – Fallout)، کارگردان آن کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie) برای ساخت فیلم های ماموریت: غیرممکن ۷ و ۸ نیز در نظر گرفته شد. فیلمبرداری این دو فیلم پشت سرهم صورت می گیرد. به نظر نمی آید در صورت موفقیت احتمالی این دو فیلم، فیلم های بعدی آن ساخته نشود. طرفداران نیز همین را می خواهند. مجموعه فیلمی که با گذر زمان ساخت و داستان آن قوی و قوی تر شود. بدون شک می توان گفت که ششمین نسخه از مجموعه فیلم ماموریت: غیرممکن قوی ترین آن می باشد. امروز پنج دانستی از فیلم های ماموریت: غیرممکن به شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

آویزان شدن تام کروز از هواپیما در پنجمین فیلم ماموریت: غیرممکن واقعیست و توسط خودش انجام شد

پنجمین فیلم این مجموعه دوست داشتنی یعنی ماموریت: غیرممکن – ملت یاغی (Mission: Impossible – Rogue Nation) با سکانسی بسیار هیجان انگیز شروع می شود. در این سکانس ایتان هانت (با بازی تام کروز) بر روی هواپیمای A400M در حالی که این هواپیما دارد از زمین بلند می شود می پرد و سپس از در کناری آن آویزان می شود. هیچ جلوه تصویری در این صحنه به کار نرفت. تام کروز خود این بدلکاری را انجام داد. به دلیل سرعت زیاد هواپیما و باد شدیدی که به صورت تام کروز برخورد می کرد و جلوی دید او را می گرفت از لنز مخصوصی برای محافظت از چشم هایش در برابر باد استفاده شد. این سکانس هشت بار فیلمبرداری شد.

چهار هفته فیلمبرداری سکانس زد و خورد در دستشویی در فیلم فال اوت به طول بینجامید

در ابتدا قرار بود سکانس بسیار دیدنی زد و خورد در دستشویی در فیلم فال اوت در چهار روز فیلمبرداری شود اما در نهایت چهار هفته فیلمبرداری آن طول کشید. دست اندرکاران فیلم اذعان داشتند دلیل این اتفاق آن بود که این زد و خورد از آنچه پیشبینی کرده بودند پیچیده تر شد و در نهایت طی چهار هفته توانستند از پس آن برآیند. آن ها می خواستند این زد و خورد بسیار واقع گرایانه و بدون نقص باشد.

تام کروز برای سکانس زیرآب فیلم ماموریت: غیرممکن – ملت یاغی شش دقیقه نفس خود را زیر آب نگه داشت

تام کروز اکثر بدلکاری های فیلم هایش را خود انجام می دهد. او در پنجمین فیلم ماموریت: غیرممکن از نفس گیر ترین بدلکاری های تمام دوران بازیگری حرفه ای خود را انجام داد. حتی تمام بدلکاری های رانندگی در این فیلم نیز توسط خود تام کروز انجام شد. تام کروز برای سکانس زیر آب این فیلم که باید بدون لباس غواصی فیلمبرداری می شد با تمرین توانست شش دقیقه زیر آب نفس خود را نگه دارد.

پیدا کردن صخره موردنظر جهت فیلمبرداری نبرد آخر فیلم فال اوت بسیار خطرناک بود

نویسنده و کارگردان ششمین نسخه این مجموعه فیلم، کریستوفر مک کوری در نظر داشت که نبرد پایانی فیلم در لبه صخره ای صورت گیرد. دست اندرکاران فیلم نتوانستند چنین صخره ای در نیوزلند پیدا کنند و سرانجام صخره مورد نظر را در نروژ پیدا کردند. اما به دلیل وزش بادهایی با سرعت بسیار بالا فیلمبرداری بر روی آن صخره بسیار خطرناک بود.

بالا رفتن از برج خلیفه در دوبی در فیلم ماموریت: غیرممکن – پروتکل شبح واقعیست و توسط خود تام کروز انجام شد

بالا رفتن از برج خلیفه در دوبی در چهارمین فیلم ماموریت: غیرممکن (Mission: Impossible – Ghost Protocol) توسط خود تام کروز انجام شد. برج خلیفه با ارتفاع ۸۳۰ متر بلندترین ساختمان جهان می باشد. تام کروز در این فیلم در ارتفاع حدودا ۵۲۰ متری از برج خلیفه بالا رفت.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی