ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی Destiny 2

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

پلتفرم: PS4، Xbox One و PC

تاریخ انتشار: September 8, 2017

استودیو Bungie که سابقه ساخت بازی های زیبایی مانند Halo Reach و Halo 3 را در کارنامه خود دارد، سال ۲۰۱۴ با ساخت عنوان جدیدی به نام Destiny ریسک بزرگی کرد. این بازی شاید در ابتدا نظر مثبت منتقدین را به خود جلب نکرد اما رفته رفته ساعات زیادی بازیکنان را درگیر خود کرد و همچنین منتقدین را از انتقادات بی مورد اولیه ی خود تا حد زیادی پشیمان کرد!

حال طی مراسمی بزرگی از گیم پلی عنوان Destiny 2 که دنباله ای بر قسمت قبلی خود محسوب میشود، رونمایی شد و این در حالی است که گرافیک بسیار بالای بازی و دنیای بزرگ آن توجه همه را به خود جلب کرده است.

بازی Destiny 2 دارای یک Campaign حماسی همراه با لحظات سینماتیک است که می توانید آنرا به تنهایی و یا به همراه دوستان خود تجربه کنید. بازی دارای دنیای بزرگی است که می تواند ساعت ها شما را در خود غرق کند. Campaign بازی راجع به نبرد بزرگ Red Legion D یا امپراطوری Cabal است که با یک حمله غافلگیرانه آخرین شهر امن برای انسان ها را نابود میکنند و Traveler را با خود می برند. Traveler که به شکل یک سیاره کوچک در نزدیکی سطح زمین است اطلاعات زیادی را در اختیار انسان ها قرار داده بود و باعث پیشرفت آنها شده بود. حال که نور و قدرت Traveler از انسان ها گرفته شده است، باید تنها به جنگ امپراطوری Cabal بروید!

Destiny 2 دارای بخش بزرگ Adventures نیز خواهد بود. Adventures که شامل مراحل جانبی و نقاط مخفی برای Loot است گشت و گذار را در دنیای Destiny 2 خستگی ناپذیر می کند. بازی بصورت Open World خواهد بود و Quest های مختلفی را در جای جای آن خواهید یافت. همچنین Destiny 2 دارای Social Space بزرگتری خواهد بود که در یک مزرعه است. Strike به Destiny 2 باز می گردد. Strike بخش بسیار محبوبی است که در آن شما همراه ۲ نفر دیگر به یکی از قلعه های دشمن حمله می کنید و با چند Boss مختلف مبارزه خواهید کرد. بخش Raid نیز در Destiny 2 وجود خواهد داشت که در آن ۶ بازیکن با کمک یکدیگر سعی بر حل معماها و شکست Boss ها خواهند کرد. به اتمام رساندن Raid ها جوایز بسیار زیادی را برای گیمرها به همراه خواهد داشت… .

.شما میتوانید تریلر گیم پلی این بازی بسیار زیبا را در آپارات و یا کانال تلگرام فیلم مترجم مشاهده نمایید

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی