ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی Spiderman PS4

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸

پلتفرم: PS4

بازی جدید Spiderman بصورت انحصاری برای PS4 توسط استودیو Insomniac Games سازنده بازی هایی مانند Resistance، Sly Cooper و Ratchet and Clank در حال ساخت است. تا قبل از نمایشگاه E3 2017 اطلاعات کمی درباره این بازی در دسترس بود. این بازی برای PS4 Pro نیز ارتقا داده شده است. در نمایشگاه E3 تریلری از آن نشان داده شد و همچنین معلوم شد که بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی مشخص نشده است اما میدانیم که به طور قطع در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه سال ۲۰۱۷ با وجود بازی هایی مانند Red Dead Redemption 2، Call of Duty: WW2، Middle Earth Shadow of War و Destiny 2 سالی شلوغ و همراه با رقابت تنگاتنگ است، انتخاب سال ۲۰۱۸ برای عرضه این بازی منطقی بنظر میرسد. تریلر E3 این بازی به خوبی قابلیت های Spiderman  در هنگام نبرد و مخفی کاری نشان داد.

داستان بازی ربطی به سری فیلم های Spiderman نخواهد داشت و بازی دارای داستان مختص به خود خواهد بود. همانطور که در تریلر شاهد آن بودیم Spiderman به راحتی با کمک تار های خود دزدان بانک را دستگیر می کند و از ساختمان ها بالا می رود. همچنین دشمن جدیدی در بازی حضور دارد که تا به حال در فیلم های Spiderman  حضور نداشته است. فضای بازی بسیار بزرگ خواهد بود و Spiderman می تواند به راحتی در بین ساختمان ها پنهان شده یا به سرعت خود را از مهلکه نجات دهد. شما می توانید تریلر این بازی را در کانال تلگرام یا آپارات فیلم مترجم تماشا کنید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی