ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

گذری بر بازی The Evil Within 2

بازی The Evil Within از آن دسته بازیهایی بود که خیلی ها منتظر نسخه دوم آن بودند. پس از ماجراهای نسخه اول بازی این بار کارآگاه سباستین کاستلانوس هدفی بزرگ را دنبال می کند…

چند سال از وقایع فراموش نشدنی تیمارستان وحشت برانگیز، روویک شیطان صفت و آن کابوس های ناتمام می گذرد. سباستین در پی غم از دست دادن لیلی، دختر پنج ساله اش در آتشی که زنده زنده در آن سوخت به مرز جنون کشیده شده است. هنوز هم پس از چندین سال خود را مقصر مرگ لیلی می داند. تا اینکه روزی جولی کیدمن (همکار سباستین در نسخه پیشین) حاضر می شود و خبر از زنده بودن لیلی می دهد. حال سباستین باید به دنیای دهشتناک کابوس های تمام نشدنی باز گردد و دختر خود را نجات دهد.

اگر The Evil Within را بازی کرده باشید خوب می دانید از گیم پلی نسخه دوم آن چه انتظاراتی باید داشته باشید. در این نسخه پیشرفت قابل توجهی را در گیم پلی نسبت به نسخه پیشین شاهد هستیم. اگر پس از کشتن هر دشمنی او را نسوزانید ممکن است هر لحظه زنده شده و شما را به دردسر بدی بیندازد! ارتقا اسلحه ها وارد مرحله جدیدی شده است به طوری که تحسین شما را بر می انگیزد. ممکن است در بازی موقعیتی پیش بیاید که دیگر نیازی نباشد به جستجوی وسیله خاص برای به زیر کشاندن دشمن خود باشید بلکه می توانید اسلحه مورد نظر خودتان به نوعی جمع و جور کنید! جهان این بازی نیز به شدت نسبت به نسخه پیشین بزرگتر شده است به نوعی که می توانیم آن را نیمه-جهان باز بنامیم! شما می توانید با سر زدن به هر گوشه از دنیای کابوس های ناتمام وارد داستان های دیگری علاوه بر داستان اصلی بازی شوید که صد البته انجام این کار شما را با دشمنان جدیدی نیز مواجه می کند.

این بازی از سه نوع شدت سختی بنامهای Casual و Survival و Nightmare بهره مند می باشد. برای اتمام بازی حدود ده تا دوازده ساعت وقت نیاز دارید که البته این زمان با توجه به انتخاب شدت سختی از طرف شما کم و زیاد می شود. ماموریت های جانبی نیز در مجموع حدود چهار یا پنج ساعت به گیم پلی شما می افزایند.

در پایان می توان گفت نسخه دوم بازی The Evil Within تجربه ای روانتر، بهتر و زیباتر از نسخه پیشین آن را برای شما به ارمغان می آورد. سازندگان بازی از فیلمهای قدیمی هالیوود تا بازی های ویدیویی در سبک مشابه اقتباس گرفته اند تا در هر لحظه از بازی شما را با صحنه هایی دهشتناک و بعضا دلخراش رو به رو کنند و نهایتا حس عمیق ترس را به شما القا کنند.

 

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی