ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری

سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری

فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» فیلمی در سبک درام و به کارگردانی مارتین مک‌دونا می باشد. این فیلم در تاریخ دهم نوامبر سال ۲۰۱۷ در کشور امریکا و دوازدهم ژانویه سال ۲۰۱۸ در کشور بریتانیا در سینماها اکران شد. از جمله بازیگران آن می توان به فرانسیس مک‌دورمند، وودی هارلسون و سم راکول اشاره کرد. «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» تا کنون بیش از هفتاد میلیون دلار درآمد کسب کرده است. منتقدان از کاگردانی و بازی خوب بازیگران آن به شدت حمایت کرده اند. دور از انتظار نیز نبود که این فیلم در بخشهای مختلفی نامزد کسب جایزه اسکار شود. اکنون در شش بخش نامزد کسب جایزه اسکار شده است. این بخش ها عبارتند از: بهترین فیلم، بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی، بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی فرانسیس مک‌دورمند، بهترین بازیگران نقشهای مکمل مرد برای بازی سم راکول و وودی هارلسون، موسیقی متن و تدوین فیلم

 

 فرانسیس مک‌دورمند در حال ایفای نقش در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری

فرانسیس مک‌دورمند در حال ایفای نقش در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری

داستان

هفت ماه از تجاوز و قتل آنجلا، دختر خانم میلدرد هیس می گذرد. هنوز هیچ خبری از دستگیری مجرم و یا مجرمان مربوط به این حادثه ناگوار نشده است. خانم میلدرد هیس در غم از دست دادن دختر معصوم خود غوطه ور است. او با دیدن سهل انگاری در رسیدگی به پرونده دختر خود به شدت خشمگین می شود. تصمیم می گیرد خود دست به کار شود. بدین منظور او سه بیلبورد تبلیغاتی نزدیک به محل سکونت خود را اجاره می کند. بر روی هر کدام از بیلبورد ها به ترتیب «به دخترم در حال مرگ تجاوز شد.»، «هنوز هم کسی در این مورد دستگیر نشده است؟» و «چه جوابی برای این سوال دارید کلانتر ویلوبی؟» را درج می کند.

پس از مدتی مردم با دیدن بیلبوردها احساس ناخوشایندی پیدا می کنند. ویلوبی و افسر پلیس نژاد پرستی بنام جیسون دیکسون نیز از این موضوع خشمگین می شوند. خانم هیس و پسر افسرده اش رابی پس از این اتفاق به شدت تهدید می شوند. خانم هیس نیز تصمیم می گیرد برای حق خود مبارزه کند.

موسیقی متن

موسیقی متن فیلم توسط کارتر بورول خلق شده است. او همکاری های دیگری نیز با مارتین مک‌دونا داشته است. از جمله آن ها می توان به «در بروژ» و «هفت روانی» نام برد.

 

مشاهده تریلر فیلم در آپارات

سفارش ترجمه و ساخت زیرنویس فیلم مورد نظر شما در فیلم‌مترجم 

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی