ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

اسکارلت جوهانسون از بیوه سیاه می گوید

بنا بر گفته اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) فیلم بیوه سیاه (Black Widow) نمی توانست پنج یا ده سال پیش ساخته شود. از زمانی که اسکارلت جوهانسون برای اولین بار در این نقش در فیلم مرد آهنی ۲ (Iron Man 2) ظاهر شد، طرفداران بسیار مشتاق هستند که فیلمی متلعق به این شخصیت یعنی ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) که قبلا جاسوس روسیه بوده است، ساخته شود.

حال و سرانجام پس از سال ها برای این شخصیت محبوب فیلمی در حال ساخت است و آن هم پس از آنکه جان خود را در فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) برای نجات جهان هستی فدا کرد. بدین ترتیب فیلم بیوه سیاه قطعا درمورد اتفاقات پیش از فیلم انتقام جویان: پایان بازی خواهد بود. داستان آن پس از وقایع فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و زمانی که بیوه سیاه در حال فرار است اتفاق می افتد. در فیلم بیوه سیاه شاهد خواهیم بود که ناتاشا رومانوف باید با گذشته خود مقابله کند. او در این راه دوستانی نیز دارد: یلنا بلوا (فلورنس پیو – Florence Pugh)، ملینا وستوکف (ریچل وایس – Rachel Weisz) و الکسی شوستاکوف (دیوید هاربر – David Harbour).

همانطور که در آخرین تریلر منتشر شده پیش از اکران این فیلم می بینیم، بیوه سیاه به اتاق سرخ، جایی که در آن تبدیل به قاتلی حرفه ای شد باز می گردد. در فیلم انتقام جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) بخش کوچکی از اتاق سرخ را مشاهده کردیم. اما تاکنون هرگز به گذشته بیوه سیاه پرداخته نشده است. طرفداران به شدت منتظر هستند تا از گذشته او بیشتر بدانند. به نظر می آید که گمانه زنی های اولیه اینطور نشان می دهند که فیلم بیوه سیاه هفته نخست اکران قدرتمندی را شروع کند. اینطور گفته می شود که ممکن است در هفته نخست ۱۱۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

اسکارلت جوهانسون در مصاحبه با پایگاه خبری EW از اینکه چرا پس از سال ها این فیلم ساخته می شود سخن گفت. برخی معتقدند که این فیلم خیلی زودتر از این ها باید ساخته می شد چراکه در حال حاضر، بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول زنده نیست. اما اسکارلت جوهانسون نظری متفاوت دارد. عقیده او بر این است که فیلم بیوه سیاه نمی توانست پنج یا ده سال پیش ساخته شود. او می گوید که فیلم بیوه سیاه که در حال حاضر در حال ساخت است، نتیجه تمام اتفاقاتی است که در طی تمام این فیلم ها رخ داده است.

هنگامی که دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۰۸ با فیلم مرد آهنی (Iron Man) شروع شد، فیلم های ابرقهرمانی با محوریت زنان بسیار کم تر از زمان حال ساخته می شدند. تنها در سال ۲۰۲۰ دو فیلم ابرقهرمانی دی سی با محوریت زنان (پرندگان شکاری و زنگ شگفت انگیز ۱۹۸۴( ساخته شده است. حتی سال پیش نیز فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) با محوریت ابرقهرمان زن اکران شد. سرانجام فیلم های ابرقهرمانی زنان این روزها تبدیل به موضوعی عادی شده اند. در حقیقت به ساخت فیلم بیوه سیاه نیز از سال ۲۰۱۲ اشاره می شود تا اینکه سرانجام در حال ساخت است.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی