ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین سریال های ۲۰۱۹

تا بدین جای کار در سال ۲۰۱۹ با سریال های بسیار بزرگی روبرو بودیم، اما بهتر است بدانید قرار است تا قبل از پایان امسال چندین سریال دیدنی دیگر نیز به لیست سریال های خوب امسال اضافه شود. از سال ۲۰۰۰ تا کنون که به عصر طلایی تلویزیون نیز معروف است، نشانه ای از تنزل در این عرصه به چشم نمی خورد و همان طور که گفتیم در ماه های پایانی ۲۰۱۹ قرار است با چندین سریال و برنامه تلویزیونی جدید و دیدنی روبرو باشیم. البته امکان دارد برخی از این برنامه ها به پخش در سال ۲۰۱۹ نیز نرسند. در طول این چند ماه سپری شده از سال ۲۰۱۹ سریال های بسیار خوبی نظیر «چرنوبیل»، «عروسک روسی»، همچنین ادامه معروف ترین سریال های جهان مانند «بازی تاج و تخت» و «کارآگاه حقیقی» پخش شده اند. اما با وجود گذشت نیمی از امسال می توانیم بگوییم که هنوز بهترین های این عرصه در راهند. در این برهه زمانی، معمولا شبکه های تلویزیونی معروف ترین و محبوب ترین سریال های خود را پخش می کنند و این روند همچنان ادامه دارد. در این رقابت فعلا شبکه «نتفلیکس» پیشتاز است، اما با شروع بکار شبکه «دیزنی پلاس» اوضاع تغییر خواهد کرد و همچنین شبکه هایی نظیر «آمازون» و «اچ بی او» نیز چند عنوان از بهترین سریال های خود را در دست پخش دارند که مشتاقانه منتظر آنان هستیم. با معرفی بهترین سریال های ۲۰۱۹ در خدمت شما هستیم.

ویچر (The Witcher)

بسیاری از شبکه های تلویزیونی و آنلاین در حال ساخت سریال هایی هستند که به نوعی جای خالی «بازی تاج و تخت» را پرکنند. اولین قدم شبکه آنلاین «نتفلیکس» در این راستا، سریال «ویچر» می باشد. این سریال اقتباسی از کتابهای «آندرژیا ساپکوفسکی» می باشد که تا کنون چند شماره بازی ویدیویی نیز از این عنوان ساخته شده است. «هنری کویل» در نقش «گرلت» از اهالی «ریویا» جادوگر و شکارچی هیولاهای وحشی است که به همراه عشق قدیمی خود یعنی ساحره ای بنام «ینفر» و دختره خوانده اش «سیریلا» سفری پر خطر را پیش رو دارد. با مشاهده پیش نمایش این سریال متوجه خواهید شد که در این سریال نبردهای بسیار بزرگ و چشمگیری را شاهد خواهید بود، نبردهایی که درآن استفاده از عناصر جادویی نقش زیادی دارند. با ترکیب شخصیت های بسیار جذاب و دنیایی خیره کننده، این سریال پتانسیل این را دارد که به یک سریال فانتزی طولانی تبدیل شود. انتظار میرود که  «ویچر» در اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه «نتفلیکس» پخش شود.

عشق مدرن (Modern Love)

در حال حاضر «آمازون» چند اثر تلویزیونی و سریال در حال نمایش دارد و در ادامه کارهای این شبکه، درحالیکه سریال «کارنیوال رو» قرار است حسابی سروصدا به پاکند این سریال «عشق مدرن» است که همه را چشم انتظار نگاه داشته است. براساس گفته مجله «نیویورک تایمز» این سریال سعی دارد به بررسی انواع عشق شامل عشق جنسی، عاشقانه، عشق به خانواده، عشق افلاطونی و عشق به خود بپردازد. این دسته از سریال ها که مجموعه ای از داستان ها را در خود جای داده اند باید سعی کنند که در هر قسمت حرفی تازه برای گفتن داشته باشند و به تنهایی بدرخشند و با وجود بازیگران معروفی نظیر ان هتوی، دو پاتل، تینا فی و اندرو اسکات در این سریال، رسیدن به این امر بسیار ضروری است. مهم تر از همه این که نویسنده و کارگردان این سریال جان کرانی با کارهایی نظیر «وانس، و سینگ استریت» است. کارگردانی که با کارهایش نشان داده است که می تواند روایات عاشقانه را به بهترین شکل به روی صحنه بیاورد. تاریخ شروع نمایش این سریال بر روی شبکه آمازون ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ مطابق با ۲۷ آبان ۱۳۹۸ خواهد بود.

شکارچی ذهن (Mindhunter)

اگر احساس می کنید که چندین سال از پخش «شکارچی ذهن» بر روی شبکه «نتفلیکس» می گذرد حق دارید! اولین فصل از این سریال در اکتبر ۲۰۱۷ از شبکه «نتفلیکس» پخش شد. یعنی چیزی نزدیک به دو سال بین دو فصل این سریال فاصله افتاده است. خوشبختانه این مدت زمان ارزش انتظار را دارد، به این دلیل که کارگردان این سری کسی نیست جز «دیوید فینچر» کمال گرا. او در این سریال بر روی ماموران «اف بی ای» تمرکز دارد. مامورانی که با انجام تحقیقات بر روی اعمال قاتلان سریالی و مصاحبه با آن ها و دیگر قاتلان با نحوه ارتکاب به جرمشان و الگوهایشان آشنا می شوند. درفصل دوم این سریال پرتنش، هیجان انگیز و پیچیده و گاها درام، با نشان دادن پرونده جنایات «چارلز منسون» این سریال دلهره آور گزینه بسیار خوبی برای هواداران این سبک خواهد بود. نتفلیکس تاریخ شروع نمایش فصل دوم این سریال را ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ یعنی ۲۵ شهریور اعلام کرده است.

سیاستمدار (The Politician)

سال گذشته نتفلیکس قراردادی پنج ساله به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار با رایان مورفی منعقد کرد. اولین سریال او «سیاستمدار» خواهد بود. در طی تماشای این سریال خواهیم فهمید که چرا چنین مبلغی به او پرداخت شده است. تمرکز این سریال با بازی بن پلت در نقش پایتون هوبارت بر روی رسیدن به امیال سیاسی اوست و در هر فصل شاهد جایگاه های سیاسی مختف او خواهیم بود. مورفی کاری اساسی و مهم در این زمینه انجام داده است و در این سریال کمدی با صحنه هایی سرگرم کننده و خنده دار روبرو خواهید بود و گاهی نیز طعنه هایی به سیاستمداران و اینکه چگونه سعی بر حفظ جایگاه قدرت خود دارند را مشاهده خواهید کرد. رایان مورفی یکبار دیگر تیم بازیگری عالی شامل گوئینت پالتر، جسیکا لانگ و زوئی داچ را دور هم جمع کرده است. این سریال از شبکه نتفلیکس در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ یعنی ۵ مهر ۱۳۹۸ پخش خواهد شد.

مترجم: مسعود صادق زاده

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی