ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین پوسترهای فیلم در سال ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۹ را می توان از بهترین سال های سینما دانست. فیلم های بسیار شگفت انگیز و غافل گیر کننده ای در این سال اکران شدند. علاوه بر این، سال ۲۰۱۹ را می توان یکی از بهترین سال های پوسترهای بسیار دیدنی فیلم ها نیز دانست. امروز می خواهیم پنج مورد از بهترین پوسترهای فیلم در سال ۲۰۱۹ را به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید.

دکتر اسلیپ (Doctor Sleep)

فیلم دکتر اسلیپ مضمونی ترسناک تر را در خود جای داده است. این فیلم دنباله فیلم فوق العاده محبوب و مشهور درخشش (The Shining) به کارگردانی استنلی کوبریک می باشد. با نگاه به پوستر فیلم دکتر اسلیپ شاید همان حس و حال فیلم درخشش به ما دست می دهد. این پوستر شباهتی هرچند اندک به آن فیلم دارد. این فیلم بر روی بزرگسالی دنی تورنس تمرکز دارد. خاطرات وحشتناک وی در هتل اورلوک هنوز از یادش نرفته است. در این پوستر شاهد هستیم که بر روی صورت دنی تورس (با بازی اوان مک گرگور) کلمه «قتل» به صورت برعکس نوشته شده است.

به سوی ستارگان (Ad Astra)

این فیلم نامی لاتینی دارد که معنی آن به فارسی به سوی ستارگان می شود. تصویری شگفت انگیز از برد پیت را در پوستر شاهد هستیم. او را در فضای بی انتها می بینیم. با نگاه به این پوستر سریعا مسافرت فضایی در ذهن ما نقش می بندد. جمله روی پوستر این فیلم «پاسخ هایی که ما در جستجوی آن ها هستیم تنها از دسترس ما خارج هستند» نیز مضمون فضایی این فیلم را به ما القا می کند.

روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood)

جدیدترین ساخته تارانتینو، فیلم روزی روزگاری در هالیوود، نامه ای عاشقانه به هالیوود دهه شصت می باشد. پس چرا از طراحی پوسترهای رایج همان زمان استفاده نشود؟ تارانتینو، کارگردان نام آشنای هالیوود فرصت را برای طراحی این نوع پوستر مناسب دید. او با ساخت فیلم روزی روزگاری در هالیوود نوستالوژی دهه شصت هالیوود را برای میلیون ها بیننده تکرار کرد. نکته ای جالب درمورد پوستر این فیلم این است که صحنه های مهم این فیلم در این پوستر گنجانده شده است.

جوکر (Joker)

فیلم جوکر را می توان از پر سر و صداترین فیلم های سال ۲۰۱۹ دانست. انتقادهایی هم بخطار مضمون این فیلم از آن شد. اما جوکر را می توان یک فیلم بسیار موفق دانست. بازی فوق العاده واکین فینکس، کارگردانی بسیار خوب تاد فیلیپس و داستان بسیار قوی آن، جوکر را به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ بدل کرد. این فیلم چندین پوستر داشت، اما پوستری که اینجا نمایش داده شده است اولین تیزر پوستر این فیلم بود که بینندگان بسیاری را مجذوب خود کرد.

ما (Us)

معمولا همیشه بهترین پوستر سال متعلق به یک فیلم ترسناک می شود. امسال هم گویی استثناء نیست. پوستر فیلم تحسین برانگیز جوردن پیل امسال به عنوان بهترین پوستر سال لقب می گیرد. در این پوستر شاهد هستیم که لوپیتا نیونگو نقاب از چهره خود بر می دارد. با نگاه به این پوستر ناخودآگاه دو شخصیتی بودن به یادمان می افتد. مضمون این فیلم نیز دقیقا همین است.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی