ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تمامی فیلمهای ابرقهرمانی سال ۲۰۲۱

فیلم های ابرقهرمانی زیادی قرار است در سال ۲۰۲۱ به سینماها راه پیدا کنند. بدین ترتیب می توانیم سال ۲۰۲۱ را سال بزرگی برای کمپانی های مارول و دی سی در نظر بگیریم. در این سال، بخش چهارم پروژه های سینمایی کمپانی مارول وارد سال دوم از برنامه پنج ساله فیلم سازی خود خواهد شد. کمپانی دی سی نیز تا سال ۲۰۲۱ فیلم های Birds of Prey (فوریه ۲۰۲۰) و Wonder Woman 1984 (ژوئن ۲۰۲۰) را اکران خواهد کرد.

کمپانی مارول سه تاریخ اکران برای سال ۲۰۲۱ تعیین کرده است: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱، ۷ می ۲۰۲۱، ۵ نوامبر ۲۰۲۱٫ کمپانی برادران وارنر نیز تاریخ دقیق اکران بسیاری از فیلم هایش در سال ۲۰۲۱ را مشخص کرده است. دو فیلم مورد انتظار این کمپانی یعنی فیلم های The Batman و The Suicide Squad نیز به ترتیب در ماه های ژوئن و آگوست سال ۲۰۲۱ اکران خواهند شد. حال که به سرعت به سال ۲۰۲۱ نزدیک می شویم، تمامی آنچه که درمورد فیلم های ابرقهرمانی این سال می دانیم در اختیار شما قرار می دهیم.

فیلم Black Panther 2 (به احتمال زیاد) – تاریخ اکران: ۱۲ فوریه

فیلم Black Panther (محصول ۲۰۱۸)

تاکنون بیشترین اطلاعاتی که از فیلم های بخش چهارم پروژه های سینمایی کمپانی مارول منتشر شده است مربوط به فیلم Black Panther 2 می باشد. این درست است که هنوز تاریخ دقیق فیلم Black Panther 2 رسما اعلام نشده است اما به احتمال زیاد این فیلم در تاریخ ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. در اکتبر سال ۲۰۱۸ بود که اعلام شد رایان کوگلر نویسنده و کارگردان قسمت دوم فیلم Black Panther خواهد بود. بازیگر اصلی قسمت اول این فیلم (محصول ۲۰۱۸)، چادویک بوزمن، در قسمت دوم نیز حضور خواهد داشت و انتظار می رود بسیاری از بازیگران قسمت اول برای فیلم Black Panther 2 حاضر شوند. هنوز نقش اول منفی این فیلم اعلام نشده است. شانس بسیار زیادی وجود دارد که مایکل بی. جوردن همانند قسمت اول در نقش منفی فیلم ظاهر شود. با این حال هنوز ساخت فیلم هم شروع نشده است. با توجه به استقبال پرشوری که از فیلم Black Panther در ماه فوریه شد، بسیار احتمال می رود که فیلم Black Panther 2 نیز در ماه فوریه اکران شود.

فیلم Shang-Chi (به احتمال زیاد) – تاریخ اکران: ۷ می

فیلم دیگری از کمپانی مارول که احتمال می رود در سال ۲۰۲۱ اکران شود فیلم Shang-Chi می باشد. البته هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نشده است. دستین دنیل کرتون، کارگردان موفق فیلم هایی نظیر Short Term 12، کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلم نامه فیلم Shang-Chi نیز بر عهده دیوید کالاهام، که از قضا از فیلم نامه نویسان فیلم Wonder Woman 1984 می باشد، خواهد بود. اخبار غیر رسمی خبر از فیلم برداری این فیلم در کشور استرالیا می دهد اما هنوز خبری رسمی در این مورد منتشر نشده است.

هنوز حضور هیچ بازیگری در این فیلم رسمی نشده است. البته الکس لندی (بازیگر سریال Grey’s Anatomy، از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸)، لودی لین (بازیگر فیلم Power Rangers، محصول ۲۰۱۷) و مایک موه (بازیگر سریال Inhumans، محصول ۲۰۱۷) از تمایل خود برای ایفای نقش Shang-Chi سخن گفته اند. اما هنوز مشخص نیست که آیا این بازیگران کاندیدهای اصلی نقش آفرینی در این نقش هستند یا خیر. هنوز خبری از نقش منفی فیلم نیز نداریم و همچنین نمی دانیم که چه کسی به ایفای نقش منفی فیلم Shang-Chi خواهد پرداخت و همچنین تاکنون اعلام نشده است که این فیلم در دنیای سینماتیک مارول رخ می دهد یا خیر. بدین ترتیب و در صورت رخ ندادن اتفاقات این فیلم در دنیای سینماتیک مارول، انتظار داستانی مجزا را از این فیلم خواهیم داشت. با توجه به تمام اطلاعاتی که از فیلم Shang-Chi داریم به نظر می رسد که در تاریخ ۷ می اکران شود.

فیلم The Batman – تاریخ اکران: ۲۵ ژوئن

این بار مت ریوز، کارگردان زبردست فیلم هایی نظیر کلاورفیلد (محصول ۲۰۰۸)، طلوع سیاره میمون‌ها (محصول ۲۰۱۴) و جنگ برای سیاره میمون‌ها (محصول ۲۰۱۷)، بتمن ابرقهرمان را در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ بر روی پرده خواهد برد. از داغ ترین اخبار مربوط به این فیلم ایفای نقش رابرت پتینسون در این فیلم می باشد. او چندی پیش به صورت رسمی قرارداد بازی در فیلم The Batman برای بازی در نقش بروس وین و یا همان بتمن را امضا نمود. رابرت پتینسون پس از پایان مجموعه فیلم پرطرفدار Twilight روی به بازی در فیلم های کم سر و صداتر آورد. اما گویا پس از امضای قرارداد رسمی برای بازی در نقش بتمن قرار است وی را باری دیگر در فیلم های بزرگی مشاهده کنیم.

مت ریوز عنوان کرده است که داستان فیلم The Batman در روزهای نخستین ابر قهرمان بودن بتمن رخ می دهد. روزهایی که وی می بایست بین زندگی حرفه ای خود به عنوان یک بیزنس من ثروتمند و ابرقهرمانی که قلبش برای نجات مردم و شکست خلاف کاران می تپد، تعادل برقرار کند. اخبار دیگری از بازیگران دیگر فیلم منتشر نشده است. فیلم برداری فیلم The Batman هنوز آغاز نشده است اما انتظار می رود که تا پایان سال فیلم برداری آن آغاز شود.

فیلم The Suicide Squad – تاریخ اکران: ۶ آگوست

فیلم Suicide Squad (محصول ۲۰۱۶)

کارگردان این فیلم، جیمز گان، کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (محصول ۲۰۲۰) را نیز بر عهده خواهد داشت. خیلی ها عقیده دارند که فیلم The Suicide Squad ادامه فیلم Suicide Squad (محصول ۲۰۱۶) نخواهد بود. موضوع فیلم نیز هنوز به اطلاع عموم نرسیده است. بازیگران پیشین این فیلم، مارگو رابی، وایولا دیویس، یوئل کینامان و جای کورتنی دوباره در نقش های خود ظاهر خواهند شد. بازیگران جدیدی نیز از جمله جان سینا، دیوید دستمالچیان و ادریس البا به این فیلم اظافه می شوند. هنوز اطلاعی از نقش های آنان در دسترس نیست. فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ آگوست اکران خواهد شد.

فیلم Doctor Strange 2 – (به احتمال زیاد) – تاریخ اکران: ۵ نوامبر

فیلم Doctor Strange (محصول ۲۰۱۶)

فیلم Doctor Strange 2 نیز یکی دیگر از فیلم های بخش چهارم پروژه های سینمایی کمپانی مارول می باشد و هم اکنون تاریخ اکرانی نامشخص دارد. اما حدس می زنیم که این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود. بندیکت کامبربچ بازیگر نقش دکتر استرنج چندی پیش اظهار داشت که شاید فیلم برداری فیلم Doctor Strange 2 در اوایل سال ۲۰۲۰ شروع شود. گویا اسکات اریکسون قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. و همچنین امید داریم فیلمنامه این فیلم را رابرت کرگیل بنویسد.

غیر از حضور بندیکت کامبریج و بندیکت وانگ، بازیگران دیگر فیلم مشخص نشده اند اما بسیار انتظار می رود چیویتل اجیوفور در فیلم Doctor Strange 2 حضور داشته باشد. با توجه به پایان باز نسخه پیشین آن می توانیم انتظار داشته باشیم بازیگرانی چون تیلدا سوینتن و ریچل مک‌آدامز در این فیلم دوباره حاضر شوند. و در مورد تاریخ اکران فیلم Doctor Strange 2 باید بگوییم از آنجایی که قسمت اول آن در ماه نوامبر اکران و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد احتمالا این بار نیز در ماه نوامبر به سینماها راه پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی