ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

حضور شینجی میکامی در E3 2019

آیا ممکن است شینجی میکامی در کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2019 حاضر شود و عنوانی جدید از دنیای The Evil Within را معرفی کند؟ سخت است که بخواهیم چنین اتفاقی را تصور کنیم اما این امکان کاملا وجود دارد. حداقل می دانیم که او در نمایشگاه E3 2019 حضور خواهد یافت. همین خبر می تواند امیدها را در دل تمامی طرفداران بازی های ترسناک زنده نگه دارد. حضور شینجی میکامی در E3 2019 چندی پیش توسط خودش در توییتر تایید شد! این کارگردان کهنه کار بازی های ترسناک و پرطرفداری نظیر چندین عنوان مختلف Resident Evil طی پیامی راز آلود در توییتر از حضور خود در E3 2019 سخن گفت.

ترجمه پیام ژاپنی وی بدین ترتیب است: «هفته بعد سفری کاری به E3» البته که این پیام میکامی می تواند معانی بسیاری داشته باشد. بله، ممکن است او از نسخه سوم بازی The Evil Within در کنفرانس خبری بتسدا رونمایی کند. اما شاید نیز برای شرکت در جلسه و یا جلساتی کاری به این نمایشگاه سفر می کند و یا حتی شاید سفر او صرفا جهت بازدید از توسعه دهنگان بازی های ویدیویی و مطلع شدن از آخرین اطلاعات و اخبار دنیای گیمینگ باشد. اما بسیاری علاقه دارند که وی خبری از ساخت نسخه جدید بازی The Evil Within (در صورت ساخت چنین عنوانی) در این کنفرانس منتشر کند. بازی The Evil Within 2 در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ یعنی اواخر ۲۰۱۷ منتشر شد. بنابراین پس از گذشت حدودا دو سال از انتشار نسخه دوم این بازی جای هیچ تعجبی نیست که کمپانی توسعه دهنده این دو عنوان یعنی کمپانی «تانگو گیمورکس» تصمیم بگیرد در نمایشگاه E3 2019 نسخه سوم The Evil Within را رونمایی کند. اما یادمان نرود که ابتدا باید امیدوار باشیم که نسخه سوم آن در حال ساخت بوده باشد!

اولین نسخه بازی The Evil Within در سال ۲۰۱۴، به کارگردانی خود شینجی میکامی و توسط کمپانی بتسدا منتشر شد. این عنوان نظر بسیاری از منتقدین را جلب کرد و توانست سومین بازی پرفروش ماه اکتبر کشور امریکا لقب بگیرد. در نمایشگاه E3 2017 بود که بتسدا از نسخه دوم این بازی با انتشار تریلری رونمایی کرد. اما متاسفانه نقش میکامی در ساخت نسخه دوم این بازی پرطرفدار بسیار کمرنگ بود. البته هنوز نیز این بازی از نظر بسیاری از منتقدان مورد تحسین شده می باشد اما The Evil Within 2 هرگز به قدرتمندی نسخه اولی خود ظاهر نشد.

با تمام این تفاسیر باید دید که آیا میکامی برنامه خاصی برای طرفداران خود در E3 2019 تدارک دیده است یا خیر. برای پیدا کردن پاسخ این سوال تنها چند روز دیگر باید صبر کنیم. کنفرانس خبری بتسدا در تاریخ ۹ ژوئن (۵ صبح، ۲۰ خرداد) برگذار می شود.

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی