ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بازی جدید Outriders

توسعه دهندگان مجموعه بازی بنام و پرطرفدار Final Fantasy عنوان جدیدی را در جریان برگذاری نمایشگاه E3 2019 معرفی خواهند کرد. کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که از بازی جدید Outriders در کنفرانس خود سخن خواهد گفت.

اسکوئر انیکس به هواداران خود قول داده است که یکی از بهترین حضورهای خود در نمایشگاه E3 امسال را ترتیب دهد. بازی فوق العاده مورد انتظار Final Fantasy VII Remake پس از حدود چهار سال در کنفرانس این شرکت حضور خواهد داشت. هواداران انتظار دارند که تاریخ عرضه این بازی نیز در کنفرانس خبری اسکوئر انیکس منتشر شود. عنوان اصلی بعدی که قرار است در کنفرانس اسکوئر انیکس حضور داشته باشد Marvel’s Avengers خواهد بود. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و سرانجام قادر خواهیم بود اطلاعات بیشتری از جزئیات این بازی را در کنفرانس اسکوئر انیکس شاهد باشیم.

اما کمپانی اسکوئر انیکس حداقل یک بازی جدید را در E3 امسال به نمایش خواهد گذاشت. این کمپانی اکانت توئیتری بنام بازی Outriders ایجاد کرده است. در این اکانت عکسی از بازی وجود دارد و اعلام شده است که اطلاعات بیشتر این بازی در کنفرانس خبری این کمپانی در E3 در اختیار عموم قرار داده خواهد شد. اسکوئر انیکس پیش از این نیز اعلام کرده بود که سرمایه گذاری بسیاری برای ساخت بازی های جدید خواهد کرد و به نظر می آید بازی جدید Outriders یکی از همین بازی ها باشد.

اکانت توئیتر بازی جدید Outriders در تاریخ ۱ می ۲۰۱۹ ایجاد شد. در این پیج به طور مرتب اطلاعاتی از اتفاقات رخ داده شده در داستان بازی گذاشته می شود. گویی داستان بازی از این قرار است که فضاپیمایی بنام «فلورس» زمین را به مقصد سیاره «انوک» (انوک در واقع نام فرزند قابیل می باشد) ترک می کند. سرانجام فضاپیمای «فلورس» ارتباط خود را با زمین از دست می دهد. در تیزری که در صفحه بازی جدید Outriders قرار دارد، مشاهده می کنیم که فردی از حالت سکون بیدار می شود. از قرار معلوم این فضاپیما قرار است در سیاره «انوک» نابود شود. تصویری که در پیج این بازی قرار دارد احتمالا همان کاپیتان سایمون بور آرکان است که پیام هایش در پیج توئیتر بازی گذاشته می شود. آنطور که از نام بازی پیداست گویی این بازی درمورد نوعی ماموریت نظامی فرامنظومه ای می باشد. کاپیتان آرکان در پیام های مخابره ای اش اظهار می کند که با گروهی بنام Outriders درگیر شده اند که سرگروهی آن نیز بر عهده فردی بنام کاپیتان تانر می باشد.

سخت است که بخواهیم با توجه به اطلاعات منتشر شده در پیج توئیتر این بازی درمورد نوع آن اظهار نظر کنیم اما حداقل می شود گفت که این بازی ژانری علمی تخیلی دارد و احتمالا اتفاقات آن در سیاره «انوک» رخ می دهد. هواداران اسکوئر انیکس می توانند در تاریخ ۱۰ ژوئن (۵:۳۰ صبح، ۲۱ خرداد) کنفرانس این کمپانی را به صورت زنده تماشا کنند.

 




 

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی