ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

فروش عالی فیلم Spider-Man: Far From Home

سرانجام و پس از انتظارات فراوان فیلم Spider-Man: Far From Home اکران خود را در سینماهای امریکا در تاریخ ۲ جولای شروع کرد. اما جالب اینجاست که Spider-Man: Far From Home بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شد و توانست در نخستین هفته اکران خود فروش بسیار خوبی را داشته باشد. امروز می خواهیم درمورد فروش فوق العاده فیلم Spider-Man: Far From Home صحبت کنیم.

فیلم Spider-Man: Far From Home که با بودجه حدودا ۱۶۳٫۴ میلیون دلاری ساخته شده است توانست در شش روز نخست خود با فروش خانگی ۱۸۵ میلیون دلار بسیار از سطح انتظارات فراتر ظاهر شود. جدیدترین فیلم ساخته شده مارول که اتفاقات آن در دنیای سینماتیک مارول نیز رخ می دهد پایانی بر فاز سوم فیلم های ابرقهرمانی مارول می باشد. انتظارات از Spider-Man: Far From Home نیز نسبتا بالا بود. مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی دوست داشتنی از محبوب ترین فیلم های ابرقهرمانی در دنیا می باشند. پس از موفقیت بسیار زیاد فیلم Avengers: Endgame همگان اشتیاق داشتند تا عملکرد جدیدترین مرد عنکبوتی را مشاهده کنند و آنطور که پیداست جدیدترین مرد عنکبوتی بسیار خوب عمل کرده است. پیش از این کارشناسان تخمین زده بودند که فیلم Spider-Man: Far From Home در شش روز نخست خود ۱۵۰ میلیون دلار فروش کند.

با توجه به اخبار منتشر شده از رسانه معتبر Box Office Mojo، فیلم Spider-Man: Far From Home در شش روز نخست اکران خود توانست به ۱۸۵ میلیون دلار فروش خانگی دست پیدا کند. از این مقدار فروش، حدود ۹۳٫۶ میلیون دلار آن طی تعطیلات آخر هفته، جمعه تا یکشنبه، به دست آمد. فیلم Spider-Man: Far From Home در مجموع به فروش جهانی ۵۸۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد. به این معناست که تاکنون توانسته است بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری را خود را با سود به سرمایه گذاران بازگرداند.

شکی نیست که تابستان امسال فیلم های مورد انتظار بسیاری اکران شده اند. از مهمترین آن ها می توان به فیلم های Dark Phoenix و Men in Black: International اشاره کرد. اما این دو فیلم آنطور که باید در سطح انتظارات واقع نشده اند. فیلم Dark Phoenix با بودجه سنگین ۲۰۰ میلیون دلار تنها ۲۴۵ میلیون دلار فروش کرد. فیلم Men in Black: International نیز با بودجه حدودا ۱۰۰ میلیون دلاری تنها توانست ۲۴۴ میلیون دلار فروش کند. حتی فیلم Pokémon Detective Pikachu نیز با وجود انتظارات بسیار فراوان و آن هم با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری آنطور که باید و شاید مورد انتظار مردم قرار نگرفت و تنها ۴۲۷ میلیون دلار بلیط فروخت. اما خوشبختانه در ماه اخیر فیلم های فوق العاده ای اکران شده اند. فیلم انیمیشنی Toy Story 4 با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری تاکنون ۶۵۰ میلیون دلار فروش کرده است. فیلم پرفروش دیگر تابستان امسال نیز همین فیلم Spider-Man: Far From Home می باشد. فیلم های Toy Story 4 و Spider-Man: Far From Home نقدهای بسیار مثبتی از منتقدین دریافت کردند.

در تابستان ۲۰۱۹ فیلم های مورد انتظار دیگری نیز اکران خواهند شد. فیلم لایو اکشن The Lion King در تاریخ ۱۸ جولای به سینماهای امریکا راه پیدا خواهد کرد. جدیدترین ساخته تارانتینو، فیلم Once Upon a Time In Hollywood با بازی بازیگرانی نظیر دی کاپریو و براد پیت نیز در تاریخ ۲۶ جولای اکران خواهد شد. باید دید که عملکرد این فیلم ها در هفته های پیش رو چه گونه خواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی