ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

داستان فیلم Ad Astra در چه سالی است؟

جدیترین هنرنمایی برد پیت در فیلم Ad Astra می باشد. در این فیلم شاهد آن هستیم که انسان ها دستاوردهای فضایی بسیار پیشرفته تری نسبت به زمان حاضر را در اختیار دارند. اما سوال اینجاست که داستان فیلم Ad Astra در چه سالی اتفاق می افتد؟

در فیلم Ad Astra مشاهده می کنیم که دستاوردهای فضایی انسان به میزان قابل توجهی نسبت به زمان امروز پیشرفته تر می باشد. درمورد مسافرت های فضایی صحبت می کنیم. اما اینکه داستان Ad Astra در چه سالی اتفاق می افتد جای بحث دارد. فیلم Ad Astra با بودجه متوسطی توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تولید شد. اما پس از خریداری این کمپانی بزرگ توسط دیزنی در اوایل سال ۲۰۱۹، حال این فیلم ساخته این کمپانی نامیده می شود. واکنش بسیاری از منتقدان به این فیلم مثبت بود. در میان بینندگان نیز Ad Astra توانست به سرعت هواداران خود را پیدا کند.

داستان فیلم Ad Astra

در این فیلم مشاهده می کنیم که شوک های الکتریکی بسیار قوی در سرتاسر منظومه خورشیدی از منبعی نامشخص مرتبا ساطع می شوند. باور بر این است که منبع این شوک ها از منطقه ای نزدیک سیاره نپتون و «پروژه لیما» می باشد. پروژه لیما به رهبری کلیفورد مک براید (با بازی تامی لی جونز) سال ها پیش آغاز شده بود. هنوز این باور وجود دارد که وی نیز شاید زنده باشد. فضانوردی بنام روی مک براید (با بازی برت پیت) پسر کلیفورد مک براید، در ماموریتی مخفیانه باید به مرکزی زیرزمینی در کره مریخ که این شوک های وحشتناک الکتریکی روی آن تاثیر نمی گذارد برود تا بتواند برای پدر خویش پیامی بفرستد.

در طول فیلم شاهد آن هستیم که مسافرت های فضایی بسیار پیشرفته شده اند. در ماه و مریخ می بینیم که فروشگاه های مختلفی همانند کره زمین وجود دارند و مردم بسیاری در آنجا تردد دارند. همانطور که می دانیم بشر هنوز به چنین دستاوردهایی نرسیده است. شاید به ذهن شما نیز برسد پس داستان فیلم Ad Astra در چه سالی اتفاق می افتد؟ متاسفانه فیلم Ad Astra این حقیقت را روشن نمی کند. آنطور که به نظر نیز می آید قطعا داستان فیلم در زمان حال رخ نمی دهد. تنها اطلاعاتی که می توانیم در این مورد به دست آوریم از صحنه ابتدایی فیلم می باشد که طبق این گفته این پیشرفت ها در «آینده ای نزدیک» برای بشر حاصل خواهد شد.

اما فیلم به ما سرنخ هایی نیز در این مورد می دهد. در Ad Astra شاهد آن هستیم که روی، پیامی ویدیویی از پدر خویش را که ۲۷ سال پیش برایش ارسال کرده است را می بیند. پس از مدتی روی می گوید که ۱۶ سال پیش از طرف سازمان فضایی اسپیس کام به او گفتند که پدرش در این ماموریت قهرمانانه جان خود را از دست داده است. با توجه به نوشته اول فیلم که پیش از این برایتان توضیح دادیم، می توانیم حدس بزنیم که اتفاقات Ad Astra در قرن ۲۱ رخ می دهد. این دقیق ترین حدس ممکن می باشد!   

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی