ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

زیر نویس فیلم آموزشی

دانلود سخنرانی انگلیسی آکادمیک- زیر نویس فیلم آموزشی- (Yale University Lectures)

 

در این صفحه بهترین سخنرانی های آکادمیک اساتید دانشگاههای معروف دنیا ( سخنرانی های اساتید دانشگاه Yale،  سخنرانی های اساتید دانشگاه Oxford و…) را بهمراه زیرنویس فیلم آموزشی به انگلیسی به شما معرفی خواهیم کرد. لینک دانلود ویدئو سخنرانی انگلیسی، بهمراه زیر نویس انگلیسی سخنرانی، شرح درس و معرفی استاد مربوط برای شما ارائه شده است.

در صورت تمایل می توانید بصورت هفتگی به همین وب سایت مراجعه نمایید و آخرین سخنرانی های انگلیسی اساتید دانشگاه در  رشته های مختلف  و ویدئو سخنرانی اساتید به زبان انگلیسی را دانلود نمایید.

از جمله واحد های درسی آنلاین انگلیسی ارائه شده توسط فیلم مترجم:

فیلم کلاس درس روانشناسی و سخنرانی روان شناسی به زبان انگلیسی، فیلم کلاس درس تاریخ و سخنرانی تاریخ به زبان انگلیسی، فیلم کلاس درس جامعه شناسی و سخنرانی درس جامعه شناسی زبان انگلیسی، فیلم کلاس درس تاریخ هنر  و سخنرانی مربوط به زبان انگلیسی، فیلم کلاس درس زیست شناسی و سخنرانی زیست شناسی انگلیسی، فیلم کلاس درس زمین شناسی  و سخنرانی آکادمیک درباره زمین شناسی به انگلیسی

و ده ها سخنرانی انگلیسی مشابه سخنرانی های انگلیسی TED که می توانید بصورت هفتگی در وب سایت فیلم مترجم با آنها آشنا شوید و ویدئو سخنرانی انگلیسی وزیرنویس انگلیسی آن را دانلود کنید.

هفته اول اسفند ماه ۹۴:

کلاس درس زمین شناسی: درس اتمسفر، اقیانوس و تغییرات زیست محیطی

استاد درس: پروفسور رونالد بی.اسمیتزیرنویس فیلم آموزشی زمین شناسی- filmmotarjem.com

رونالد بی. اسمیت، استاد زمین شناسی و ژئوفیزیک دیمون ولز هستند و به طور تخصصی در حیطه پویایی جوی و فیزیک، آب و هوای منطقه ای، و سنجش از راه دور فعالیت می کنند. ایشان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشتۀ مهندسی هوافضا از مؤسسه پلی‌تکنیک رنسلیر و دانشگاه پرینستون و مدرک دکترای خود را دررشتۀ ژئوفیزیک، از دانشگاه جانز هاپکینز دریافت نموده است. او همکار انجمن هواشناسی آمریکا است و جایزه چارنی جیول جی. انجمن را در سال ۲۰۱۱ دریافت کرده است.

معرفی گروه زمین شناسی و ژئوفیزیک دانشگاه ییل

برنامه زمین شناسی و ژئوفیزیک، دانشجویان را برای استفاده از اصول علمی و روش ها، به سوی درک درستی از زمین، محیط زیست و زندگی در مقیاس منطقه ای و مقیاس سیاره ای آماده می کند. موضوعات از تاریخچۀ زمین تا فرایندهای زیست محیطی امروزی متغیر هستند و مطالعۀ اعماق زمین، صفحات تکتونیکی، اقیانوس ها، جو، آب و هوا، سطح زمین، منابع طبیعی و زیواگان را کامل می کنند. تاکید این دوره آموزشی بر استفاده اصول اساسی علوم اصلی (فیزیک، شیمی، زیست شناسی) برای پیشبرد درک درستی از گذشته و حال زمین می باشد و مشغول پرداختن به مسائل مربوط آیندۀ آن است. دانشجویان پیش زمینه ای در علوم طبیعی به دست می آورند و همچنین مسیر خاصی را انتخاب می کنند تا بر کار خود بر روی پدیده های سیاره ای و یا پدیده های زیست محیطی که مورد توجه خاص هستند، تمرکز نمایند.

این دوره به بررسی فرایندهایی فیزیکی که اتمسفر، اقیانوس و آب و هوای زمین را کنترل می کنند می پردازد. روش های کمی برای ایجاد بودجه جرم و انرژی. مباحث شامل ابرها، باران، طوفان های شدید، آب و هوای منطقه، لایه ازن، آلودگی هوا، جریانهای اقیانوسی و بهره وری، فصول، ال نینو، تاریخچۀ آب و هوای زمین، گرم شدن کره زمین، انرژی، و منابع آب می باشند.

معرفی دوره

این دوره به بررسی فرایندهایی فیزیکی که اتمسفر، اقیانوس و آب و هوای زمین را کنترل می کنند می پردازد. روش های کمی برای ایجاد بودجه جرم و انرژی. مباحث شامل ابرها، باران، طوفان های شدید، آب و هوای منطقه، لایه ازن، آلودگی هوا، جریانهای اقیانوسی و بهره وری، فصول، ال نینو، تاریخچۀ آب و هوای زمین، گرم شدن کره زمین، انرژی، و منابع آب می باشند.

شما می توانید زیرنویس فیلم آموزشی را به انگلیسی از لینک زیر نمایید. در صورت تمایل به ترجمه زیرنویس فیلم آموزشی می توانید به بخش سفارش زیرنویس سایت مراجعه نمایید.

مشاهده فیلم کلاس درس زمین شناسی