ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم اعلان قرمز

دوئین جانسون در کنار موفقیت‌هایی که در دنیای کشتی کج بدست آورد، راه خود را به هالیوود پیدا کرد تا به یکی از ستاره‌های هالیوود تبدیل شود. با توجه به کارنامه فیلم‌های دوئین جانسون، انصافاً باید اعتراف کرد آثار درخشانی در کارنامه دارد. به همین دلیل طرفداران برای اکران فیلم‌های جدید این هنرمند خوش‌تیپ و درشت‌اندام سرودست می‌شکنند. یکی از این فیلم‌ها، اعلان قرمز (Red Notice)، است. در این فیلم در کنار دوئین جانسون، هنرپیشه‌های طرازاول دیگری مانند رایان رینولدر و گل گدوت نیز هنرنمایی می‌کنند. این شرایط باعث شد تا فیلم اعلان قرمز به یکی از آثار موردانتظار در سال ۲۰۲۱ تبدیل شود. جدیدترین اثر دوئین جانسون، سبکی جاسوسی دارد و همان‌گونه که از این هنرپیشه بزن‌بهادر انتظار می‌رود، در این فیلم با صحنه‌های پرزدوخوردی روبه‌رو هستیم. به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم ببینیم داستان فیلم اعلان قرمز از چه قرار است. در ادامه نیز به هنرپیشه‌‌ها و عوامل این اثر نگاهی میندازیم.

داستان فیلم اعلان قرمز از چه قرار است؟

دوئین جانسون در فیلم اعلان قرمز، لباس پلیس‌های اف‌.‌بی.‌آی را بر تن کرده است. این پلیس به دنبال تبهکاری بین‌المللی است. این تهبکار دختری زیبارو است که نقش وی را گل‌ گدوت بر عهده گرفته است. جالب اینجاست دوئین جانسون به‌عنوان پلیسی کهنه‌کار که هیچ متهمی از دست وی فراری ندارد، قادر به دستگیری این تبهکار نابکار نیست. به دنبال اتفاق‌های جالبی، دوئین جانسون از دستگیری این تبهکار عاجز می‌شود. به همین دلیل چاره‌ای نمی‌بیند به غیر از اینکه دست به دامان خلافکار دیگری شود. نقش این خلافکار را رایان رینولدر بر عهده دارد. دوئین جانسون به همراه همدست خلافکارش نقشه‌های پیچیده‌ای برای دستگیری این تهبکار می‌ریزند. فیلم اعلان قرمز به لحاظ داستان ممکن است جذابیت فیلم‌های درجه‌یک جاسوسی را نداشته باشید، با این حال با اثری روبه‌رو هستیم که به لطف هنرپیشه‌های طرازاول،‌ صحنه‌‌های هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم اعلان قرمز

همان‌گونه که اشاره کردیم، دوئین جانسون گل‌سرسبد هنرپیشه‌های فیلم اعلان قرمز به حساب می‌آید. در کنار این هنرپیشه خوش‌تیپ، رایان رینولدز و گل گدوت نیز حضور چشمگیری دارند. سکان کارگردانی اعلان قرمز در دست‌های راوسون مارشال تربر، قرار دارد. جالب است بدانید مارشال تربر از آن دسته کارگردان‌هایی است که علاقه خاصی برای ساخت فیلم با دوئین جانسون دارد. به همین دلیل فیلم اعلان قرمز، سومین همکاری میان دوئین جانسون و مارشال تربر به حساب می‌آید. فیلم‌های هوش مرکزی (Central Intelligence) و آسمان‌خراش، آثار دیگری هستند که مارشال تربر و دوئین جانسون در آن همکاری داشته‌اند. نگارش فیلمنامه اعلان قرمز نیز توسط مارشال تربر انجام شده و موسیقی اعلان قرمز به استیو جابلونسکی، واگذار شده است.

در مجموع باید گفت اگر از آن دسته علاقه‌مندانی هستید که از کنار فیلم‌های دوئین جانسون نمی‌گذرند، فیلم اعلان قرمز بدون شک شما را ناامید نمی‌کند. حضور هنرپیشه‌های درخشان دیگری مانند رایان رینولدز و گل گدوت نیز به بهانه‌ای برای علاقه‌مندان این هنرپیشه‌ها جهت تماشای اعلان قرمز تبدیل شده است. این فیلم به لحاظ داستان نیز اثری هیجان‌‌انگیز است که با صحنه‌های پرزدوخورد، لحظه‌های مهیجی را برای طرفداران فیلم‌های پرحادثه فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی