ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم مامور بازی

خاطره‌های خوشی از مل گیبسون با مجموعه فیلم‌های اسلحه مرگبار داریم. این هنرپیشه پرطرفدار مدتی است که پا به سن گذاشته و در چند سال اخیر فیلم‌های اکشن چندانی روانه سالن‌های سینما نکرده. با این حال در ۲۰۲۲ مل گیبسون با انتشار چندین فیلم پرهیجان ثابت کرد که هنوز دود از کنده بلند می‌شود. یکی از این آثار مامور بازی (Agent Game)، نام دارد. در این فیلم با داستانی جاسوسی و پرهیجان روبه‌رو هستیم. طبق روال فیلم‌های جاسوسی، داستان مامور بازی روایتی چند لایه را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. به همین دلیل نیز این فیلم در گروه آثار پرهیجان مل گیبسون در چند سال اخیر به حساب می‌آید. از آنجایی که به راحتی نمی‌توان از کنار آثار مل گیبسون گذشت، اکران فیلم مامور بازی را با فال نیک می‌گیریم تا در ادامه با هم نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل این فیلم را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم مامور بازی از چه قرار است؟

فیلم مامور بازی بر اساس داستانی نوشته مایک لانگِر و تایلر دابلیو کانی روایت می‌شود. در این داستان با ماجرای هیجان‌انگیزی از زندگی یکی از مامورین سازمان سیا با نام هَریس روبه‌رو هستیم. هرریس در ماموریتی برای دستگیری و نقل مکان چند مجرم بین‌المللی دریافت می‌کند. وی در این ماموریت وظیفه دارد تا از این مجرمین بازجویی کند. در این بین به ناگاه مافوق هریس به قتل می‌رسد. از طرف دیگر به وی اتهام زده می‌شود که در قتل مجرمینی که از آن‌ها بازجویی کرده دست دارد. هریس برای نجات خود ماجراهای هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. در ادامه داستان این فیلم متوجه می‌شود که جاسوسی دوجانبه برای وی پاپوش دوخته است. اینجاست که باید در کنار اثبات بیگناهی خود، با این جاسوس دوجانبه روبه‌رو شود و تکلیفش را با مامورینی که وی را تعقیب می‌کنند، روشن کند. فیلم جاسوس بازی داستانی چند لایه دارد که انتهای آن را به راحتی نمی‌توان حدس زد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم مامور بازی

برای شما گفتیم که مامور سازمان سیا با نام هَریس نقش اول را در فیلم مامور بازی ایفا می‌کند. هنرنمایی این شخصیت توسط درموت مالرونی (Dermot Mulroney) هنرپیشه خوش تیپ آمریکایی انجام شده است. در کارنامه مالرونی نزدیک به ۲۰ اثر بلند خودنمایی می‌کند. با توجه به فیلم‌هایی که مالرونی بازی کرده باید گفت این هنرپیشه برای ایفای نقش در آثار جاسوسی انتخاب مناسبی است. تنفس، آدم‌ربایی، خاکستری و توطئه‌آمیز: فصل ۳ از آثار مطرح درموت مالرونی به حساب می‌آید. آدان، کانتو، کِیت کَسیدی و جِیسون آیزاک به عنوان دیگر هنرپیشه‌های مطرح فیلم مامور بازی شناخته می‌شوند. سکان کارگردانی فیلم مامور بازی در دستهای گرِنت اس.‌جانسون (Grant S.Johnson) قرار دارد. گرنت اس جانسون حضور فعالی در هالیوود داشته است. با این حال آثار چندانی را کارگردانی نکرده است. در نتیجه انتظار می‌رود برای فیلم مامور بازی چیزی کم نگذاشته باشد و با یکی از درخشان‌ترین آثار این کارگردان جویای نام روبه‌رو باشیم.

در مجموع باید گفت از آنجایی که مدتی است فیلم‌های جاسوسی رونق دوران قدیم خود را از دست داده، تماشای فیلم مامور بازی انتخاب مناسبی برای علاقه‌‌مندان این سبک به حساب می‌آید. بدون شک تماشای این فیلم برای علاقه‌مندان مل گیبسون و درموت مالرونی جذاب خواهد بود. به علاقه‌مندان آثار جاسوسی پیشنهاد می‌کنیم فیلم مامور بازی را به برنامه تماشای فیلم‌ها‌ی آخر هفته خود اضافه کنند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی