ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم نابخشودنی

فیلم نابخشودنی (Unforgivable) روایتی غم‌انگیز از زندگی زنی رنج‌کشیده، اما گناهکار را روایت می‌کند. این فیلم با هنرمندی ساندرا بولاک توانسته داستانی درام و جذاب را پیش روی مخاطب قرار دهد. فیلم نابخشودنی از آن دسته فیلم‌‌های احساسی است که داستانی متفاوت و تاثیرگذار دارد. این فیلم توسط نورا فینگشاید کارگردانی شده است. تاکنون آثار مطرحی از فینگشاید ندیده‌ایم، با این حال از قرار معلوم فیلم نابخشودنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از آنجایی که ساندرا بولاک رسم ندارد در فیلم بدی بازی کند، نابخشودنی اثری است که به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. به همین دلیل در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم نابخشودنی میندازیم. در پایان نیز هنرپیشه‌‌ها و عوامل جدیدترین فیلم ساندرا بولاک را بررسی می‌‌کنیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، فیلم نابخشودنی را به فهرست فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید.

داستان فیلم نابخشودنی از چه قرار است

طرفداران مینی سریال‌ها به خاطر دارند که حدود ۱۰ سال پیش مینی‌ سریالی با نام نابخشودنی منتشر شد. فیلم نابخشودنی اقتباسی از این مینی سریال است. فیلم نابخشودنی داستان زندگی زنی را روایت می‌کند که سال‌های زیادی از عمرش را در زندان سپری کرده است. این زن، ناخواسته جرمی جبران نشدنی را مرتکب شده است. به همین دلیل برای اینکه تاوان جرمش را پس بدهد مدت زیادی از عمرش را پشت میله‌های زندان می‌گذراند. داستان از جایی قوت می‌گیرد که ساندارا بولاک در نقش اول زنِ فیلم نابخشودنی از زندان آزاد می‌شود. این زن که مهر گناهکار را بر پیشانی دارد، تلاش می‌کند تا دوباره زندگیش را از سر بگیرد. با این حال جامعه پذیرای زنی حبس کشیده نیست. به همین دلیل مشکلات مختلفی پیش روی نقش اول فیلم قرار می‌گیرد. نقش اول این فیلم زنی با نام روث است. از قضای روزگار در زمان ارتکاب جرم، خواهر روث نیز در کنارش حضور داشته است. به همین دلیل روث پس از آزادی مشروط از زندان، به دنبال برقراری ارتباط دوباره با خواهرش می‌گردد. ماجرای فیلم نابخشودنی تلاشی زنی مجرم را روایت می‌کند که می‌خواهد به جامعه اثبات کند دیگر جرمی مرتکب نخواهد شد، اما جامعه پذیرای او نیست.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم نابخشودنی

ساندرا بولاک نقش اول فیلم نابخشودنی را بر عهده دارد. انصافاً باید اعتراف کرد بولاک در نقش روث به عنوان زنی حبس کشیده، نقش‌آفرینی چشمگیری به نمایش می‌گذارد. منتقدانی که نابخشودنی را دیده‌اند، نقش‌آفرینی بولاک را یکی از نقاط قوت این فیلم می‌دانند. از طرف دیگر ویولا دیویس، آیسلینگ فرانسیوزی، راب مورگان، وینسنت دو انفریو و جون برنتال از دیگر هنرپیشه‌های طرازاول فیلم نابخشودنی به حساب می‌آیند. کریستوفر مک‌کوری، نگارش فیلمنامه نابخشودنی را بر عهده داشته است. اگر به فیلمنامه‌نویسی علاقه داشته باشید حتماً‌ می‌دانید که مک‌کوری یکی از برجسته‌ترین فیلمنامه‌نویسان حال حاضر است. فیلمنامه‌های آثاری درخشانی مانند مظنونین همیشگی، توریست، لبه فردا و چندین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن را می‌توان از کارهای درخشان مک‌کوری نام برد. با این حساب انتظار می‌رود در فیلم نابخشودنی نیز به لحاظ فیلمنامه با اثری درخشان روبه باشیم. همان‌گونه که اشاره شد، نورا فینگشاید، کارگردان نه چندان شناخته‌ شده‌ای است که سکان کارگردانی فیلم نابخشودنی را در اختیار دارد. به همین دلیل باید دید این کارگردان جویای نام تا چه اندازه خواهد توانست نظر منتقدان سخت‌گیر هالیوود را بدست بیاورد.

در مجموع باید گفت فیلم نابخشودنی اثری تماشایی برای علاقه‌مندان فیلم‌های درام است. این فیلم بدون شک برای طرفداران ساندرا بولاک نیز جذاب و دیدنی خواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی