ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم ونوم ۲

سالی نیست که چند فیلم ابرقهرمانی روانه سالن‌های سینما نشود. شخصیت ابرقهرمان ونوم (Venom)، در سال ۲۰۱۸ با هنرنمایی تام هاردی جان گرفت و در پرده نقره‌ای به نمایش درآمد. حضور تام هاردی در این فیلم در کنار داستان جذاب فیلم ونوم، این اثر را به یکی دیگر از فیلم‌های ابرقهرمانی خوش‌فروش هالیوود تبدیل کرد. به همین دلیل چراغ سبز برای ساخت دومین نسخه از مجموعه فیلم‌های ونوم روشن شد. این فیلم اکنون در سینماهای دنیا با نام ونوم ۲، اکران شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌‌کنیم به لطف صحنه‌های پرزدوخورد و داستان هیجان‌انگیز به یکی از فیلم‌های پرفروش ۲۰۲۱ تبدیل شده است. از آنجایی که طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی به‌راحتی از کنار این آثار نمی‌گذرند، در ادامه با هم نگاهی به فیلم ونوم ۲ میندازیم.

داستان فیلم ونوم ۲ از چه قرار است

ماجراهای دومین نسخه از فیلم‌های ونوم به حدود ۳ سال بعد از داستان اول این فیلم باز می‌گردد. در آن زمان، اِدی براک (Eddie Brock)، به‌عنوان شخصیت ابرقهرمانی ونوم، گزارشی درباره قاتل‌زنجیره‌ای خطرناکی با نام کلتوس کسدی، تهیه می‌کند. از طرف دیگر این قاتل زنجیره‌ای نیز با هیچکس دیگری به‌غیر از ادی براک حاضر به صحبت نیست. با این حال شرایط ملاقات میان ادی براک و کلتوس کسدی فراهم می‌شود. در این شرایط، کسدی از موقعیت بهره می‌گیرد و با گازگرفتن دست ادی براک، شرایطی برای تبدیل شدن به موجودی خطرناک را پیدا می‌کند.

به همین دلیل کسدی به موجودی با نام کارنیِج تبدیل می‌شود. این موجود مرگبار در مقابل ونوم قرار می‌گیرد. مواجه کارنیج و ونوم صحنه‌‌های هیجان‌انگیزی را در این فیلم پیش‌روی تماشاگران قرار می‌دهد. در فیلم ونوم ۲، چندین شخصیت دیگر ابرقرمانی نیز وجود دارد تا این فیلم به انتخاب شماره‌ یک طرفداران آثار ابرقهرمانی تبدیل شود.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم ونوم ۲

تام هاردی، گل‌سرسبد هنرپیشه‌های ونوم ۲ به حساب می‌آید. در این فیلم شاهد حضور چهره‌های سرشناس دیگری نیز هستیم. میشل ویلیامز، رید اسکات، نائومی هریس، وودی هرلسون و استیون گراهام از هنرپیشه‌های طرازاولی هستند که در فیلم ونوم ۲ هنرنمایی کرده‌اند. کلی مارسل، فیلمنامه ونوم ۲ را با کمک گرفتن از تام هاردی نگاشته است. اندی سرکیس، کارگردان و بازیگر نام‌آشنای هالیوود، سکان کارگردانی فیلم ونوم ۲ را در اختیار دارد. طرفداران مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، سرکیس را با نقش‌آفرینی در قالب شخصیت گالوم می‌شناسند. او در فیلم‌های ابرقهرمانی پلنگ سیاه و بتمن ۲۰۲۲ نیز حضور دارد. مارکو بلترامی، آهنگسازی فیلم ونوم ۲ را انجام داده است. از این آهنگساز نیز موسیقی فیلم‌های درخشانی مانند ۳:۱۰ دقیقه به یوما و جان‌سخت ۴ و ۵ را شنیده‌ایم.

در مجموع باید گفت فیلم ونوم ۲ به لحاظ داستان و فهرست هنرپیشه‌ها، اثری درخشان است که هنرمندان سرشناسی در آن حضور دارند. از طرف دیگر نقش‌آفرینی تام هاردی در نقش ونوم نیز این فیلم را به انتخاب اول طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی