ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تاخیر در عرضه بازی The Last of Us Part II

شب گذشته سونی در حساب رسمی توییتر خود از تاخیر در عرضه بازی The Last of Us Part II و Iron Man VR تا مدت زمان نامعلومی خبر داد. اما اعلام تاخیر در عرضه بازی The Last of Us Part II تعجب بسیاری از طرفداران این بازی مورد انتظار را برانگیخت. این بازی پیش از این نیز قرار بود در تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ عرضه شود اما پس از به تعویق افتادن تاریخ انتشار قرار شد در تاریخ جدید ۲۹ می ۲۰۲۰ به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شود. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۱۳ و به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه شد. بازی The Last of Us توانست در همان زمان توجه منتقدان را به خود جلب کند و فروش بسیار خوبی داشته باشد. نسخه بهبود یافته این اثر هنری یک سال بعد برای کنسول پلی استیشن ۴ با رزولوشن و نورپردازی بهتر عرضه شد.

اما به نظر می آید تمام صنعت عظیم دنیای سرگرمی تحت تاثیر شیوع جهانی ویروس کرونا قرار گرفته است. بسیاری از کمپانی های بازی سازی پس از شیوع جهانی این بیماری عنوان های خود را با تعویق همراه کردند. این وضعیت نابسامان همچنین بر روی فروش کنسول ها و بازی ها نیز تاثیر فراوانی گذاشته است. کنسول های نینتندو سوئیچ به شدت در بازار برای خرید کمیاب شده اند. حتی خرید دیجیتالی بازی ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. اما در این بین بیشترین ضربه را خرید و فروش بازی های فیزیکی خورده است. کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) تصمیم گرفت در برخی از مناطق دنیا نسخه های فیزیکی Final Fantasy VII Remake را زودتر از موعود پخش کند تا نسخه های فیزیکی این عنوان به شدت مورد انتظار به کسی دیر نرسد.

با تمام این صحبت ها به نظر می آید که سونی تصمیم عاقلانه ای برای تاخیر در عرضه بازی The Last of Us Part II و Iron Man VR به مدت زمانی نامعلوم گرفته است. طبق بیانیه ای که ناتی داگ (Naughty Dog) کمپانی توسعه دهنده عنوان مورد انتظار The Last of Us Part II منتشر کرده است، کار ساخت این بازی تقریبا رو به اتمام است و این تاخیر تنها به دلیل وجود مشکل در فراهم آوردن نسخه های فیزیکی این بازی صورت گرفته است. اما پس از آن چندین اسکرین شات از این بازی به شدت مورد انتظار فاش شد.

حال که بسیاری از مردم دنیا در حال حاضر در قرنطینه به سر می برند، یکی از بهترین سرگرمی ها انجام بازی های ویدیویی می باشد. شکی نیست که اعلام تاخیر در عرضه بازی The Last of Us Part II و همچنین بازی Iron Man VR آنهم به مدت نامعلوم بسیاری از هواداران این عناوین مورد انتظار را ناامید و یا حتی خشمگین کرده است. اما این دو عنوان قطعا یکی از مورد انتظار ترین بازی های تاریخ بازی های ویدیویی خواهند بود که تنها در مسیر عرضه، با بدشانسی مواجه شدند. اما در نهایت روزی خواهد رسید که آن ها نیز انتشار خواهند یافت.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی