ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی انیمیشن جدید Moana

moana1

Moana، انیمیشن بلند کامپیوتری و ساخته شرکت والت دیزنی بوده و دربارهء دختر ماجراجویی است که طی عملیاتی شجاعانه برای نجات مردمش به دریا می رود. موآنا (با صداپیشگی اَلی کراوالهو) در طول سفرش به موُای (با صداپیشگی دواین جانسون) که یک خداسان قدرتمند است برمیخورد و به این ترتیب مُوای به او کمک میکند تا مسیرها را به راحتی پیدا کند. آن ها در دریاهای آزاد به سفرشان ادامه می دهند و با هیولاهای عظیم الجثه و احتمالات غیر ممکن رو به رو می شوند و موآنا اکتشافات اجداد و هویتش را پیدا می کند. صداپیشگی شخصیت تاماتو بر عهده جیمین کلمنت، مادربزرگ تالا بر عهده ریچل هاوس، پدر موآنا و فرمانده تووی بر عهده تمورا موریسون، مادر موآنا و سینا بر عهده نیکول شرزینگر و هیهی بر عهده آلن تودیک است.

moana4

دیگر شخصیت های این انیمیشن عبارتند از پوا، حیوان خانگی موآنا و کاکاموراها که گروهی دزد دریایی با پوششی از نارگیل هستند که هر چه سر راهشان باشد نابود می کنند تا به خواسته شان برسند. این انیمیشن به کارگردانی ران کلمنتز و جان ماسکر (که در کارنامه شان انیمیشن هایی نظیر پری دریایی کوچولو، علاء الدین و پرنسس و قورباغه قرار دارد) و تهیه کنندگی اوسنات شِرِر (تهیه کننده آثاری نظیر ربایش و باند یک نفره) ساخته شده است و قرار است نوامبرِ امسال روی پرده های سینما برود.

JEMAINE CLEMENT (“The BFG,” “Despicable Me,” “Rio,” “Rio 2,” “What We Do in the Shadows,” Flight of the Conchords) provides the voice of TAMATOA, a self-absorbed, 50-foot crab who lives in Lalotai, the realm of monsters. ©2016 Disney. All Rights Reserved.

برای سفارش زیرنویس انگلیسی و یا زیرنویس فارسی انیمیشن Moana به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر انیمیشن را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : ب. فاطمی

منبع : ComingSoon

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی