ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

انیمیشن Hotel Transylvania 2

دوباره دار و دسته ی خون آشام ها در کنار هم جمع شدند تا داستانی جدید در هتل ترنسیلوانیا ۲ خلق کنند. نسخه ی شماره یک فیلم واقعا عالی بود و جدا از تمام نکات ریز و درشت این انیمیشن، صدای آدام سندلر که برای شخصیت دراکولا انتخاب شده بی نظیر است! جالب است بدانید که سال ۲۰۱۲ صدای شخصیت دراکولا برنده ی جایزه ی “محبوب ترین صدای شخصیت کارتونی” شد.

در هتل ترنسیلوانیا ۲  به نظر میرسد که اوضاع خوب و آرام است و بلاخره قوانین سفت و سخت هتل که فقط هیولاها را راه میدادند کمی تغییر کرده و به آدم ها هم اجازه اقامت داده میشود. اما دراکولا نگران است… نوه ی با نمک نصف خون آشام نصف انسانش به دنیا آمده، اما هیچ علامتی از خون آشام بودن ندارد. وقتی میویس و جانی به سفری برای ملاقات و آشنایی با پدر و مادر جانی میروند، دراکولا تصمیم میگیرد برای نوه اش به کمک جمعی از دوستان، کلاسِ “چگونه هیولا شویم” برگزار کند. اما آنها از آمدن پدر به شدت سنتی دراکولا خبری ندارند و وقتی که پدربزرگ متوجه میشود که نوه ی با نمک پسرش نصف خون آشام نصف انسان است و انسان ها میتوانند به راحتی به هتل بیایند، اوضاع کمی خون آشامی می شود!

Hotel Transylvania 2 filmmotarjem.com

میتوانید از لینک زیر تیزر انیمیشن Hotel Transylvania 2 را دانلود کنید.

همچنین جهت سفارش زیرنویس از بخش “سفارش زیرنویس” وارد شوید تا اولین کسی باشید که بعد از اکران جهانی فیلم Hotel Transylvania 2 زیرنویس را دریافت میکند.

نویسنده : داوود ملک زاده

تیزر انیمیشن Hotel Transylvania 2

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی