ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم متروکه

اِما رابرتز با هنرنمایی در سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی، ثابت کرد که در کنار زیبایی، استعداد چشمگیری برای حضور در فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور دارد. به همین منظور پس از این سریال، فیلم‌های مختلفی با هنرنمایی اما رابرتز روانه سالن‌های سینما شده است. یکی از این آثار که به تازگی اکران شده، فیلمی است با نام متروکه (Abandoned). این فیلم در کنار هنرنمایی اما رابرتز، هنرپیشه‌‌های مطرح و کارگردانی سرشناس دارد. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌های ترسناک، طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارند، در ادامه به معرفی کوتاهی از فیلم متروکه می‌پردازیم. در پایان نیز نگاهی به فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر میندازیم. به شما قول می‌دهیم به لطف این اطلاعات، تماشای فیلم متروکه را به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید.

داستان فیلم متروکه

قبل از اینکه به داستان فیلم متروکه بپردازیم، اجازه دهید این نکته را روشن کنیم که تاکنون فیلم‌های مختلفی با نام متروکه روانه سالنهای سینما شده است. با این حال فیلم متروکه که اکنون درباره آن صحبت می‌کنیم، محصول ۲۰۲۲ است و داستانی متفاوت نسبت به فیلم‌های دیگر با همین نام دارد. همان‌گونه که از نام فیلم متروکه پیداست، ماجرای این فیلم در عمارتی متروک و دورافتاده روایت می‌شود. این فیلم داستان زنی با نام سارا را با بازی اما رابرتز بازگو می‌کند. سارا به همراه همسرش الِکس و فرزندشان که تازه به دنیا آمده راهی مزرعه‌ای قدیمی در منطقه‌ای دورافتاده می‌شوند. این مزرعه سرنوشتی شوم پیش روی این خانواده جوان قرار می‌دهد. در این بین سارا که از مشکلات روانی پس از زایمان، رنج می‌برد، دچار روان‌پریشی می‌شود.

 با ادامه داستان، سارا متوجه می‌شود که بسیاری از این مشکلات روانی ربطی به وی ندارد. در واقع منزل متروکه‌ای که در آن سکونت‌ کرده‌اند، شیطانی است و رازهای مخوفی دارد. از طرف دیگر در همسایگی منزلی که سارا و همسرش در آن زندگی میکنند، مردی مرموز حضور دارد. حضور این مرد در همسایگی این خانه متروکه، نگرانی‌های سارا را بیشتر می‌کند و روایتی دلهره‌‌آور پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. داستان فیلم متروکه به گونه‌ای جذاب روایت می‌شود که مخاطب را تا آخرین لحظه به تماشای فیلم تشویق می‌کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم متروکه

برای شما گفتیم که اما رابرتز، هنرپیشه جوان و زیباروی هالیوودی در فیلم متروکه هنرنمایی می‌کند. جالب است بدانید جولیا رابرتز، هنرپیشه معروف، عمه اِما رابرتز است. کِیت آرینگتون، ماری مِی و اَدی میلر از دیگر هنرپیشه‌های مطرح فیلم متروکه به حساب می‌آیند. در کنار این هنرپیشه‌‌ها، مایکل شانون، دیگر هنرپیشه سرشناسی است که نقشی جذاب و مخاطب‌پسند را در فیلم متروکه به نمایش گذاشته است. سکان کارگردانی فیلم متروکه در دست اسپنسِر اسکویر ( Spencer Squire) قرار دارد. اسکویر، کارگردان جوان و جویای نامی است که به رغم سن کم، فیلم‌های درخشانی را در کارنامه‌اش دارد. به همین دلیل انتظار می‌رود فیلم متروکه به اثری مطرح در بین فیلم‌های ترسناک ۲۰۲۲ تبدیل شود.

در مجموع باید گفت اگر طرفدار فیلم‌های ترسناک هستید و از تماشای آثار دلهره‌آور سیر نمی‌شوید، فیلم متروکه انتخاب مناسبی برای شماست. از طرف دیگر مطمئن هستیم طرفداران اِما رابرتز از تماشای جدیدترین اثر هنرپیشه محبوبشان لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی