ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم مردی از تورنتو

وودی هرلسون را با آثار سرشناسی مانند قاتلین بالفطره شناختیم. این هنرپیشه ۶۰ ساله ثابت کرده که یدطولایی برای هنرنمایی در نقش قاتلین و تهبکاران دارد. هرلسون در کنار آثار دلهره‌آور، با ایفای نقش در فیلم‌های کمدی و درام توانمندی‌های خود را در اجرای نقش‌های متفاوت به اثبات رسانده است. یکی از این آثار که به تازگی اکران شده و وودی هرلسون در آن نقش‌آفرینی کرده، فیلمی است با نام مردی از تورنتو (The Man from Toronto). این فیلم در سبک اکشن و کمدی ساخته شده تا در کنار صحنه‌‌های پرزدوخورد، قسمت‌های بامزه و خنده‌داری هم داشته باشد. برای بامزه‌ترشدن فیلم مردی از تورنتو، کوین هارت، هنرپیشه‌ای که آثار کمدی مطرحی از وی دیده‌ایم نیز در مردی از تورنتو حضور دارد. این فیلم در کنار هنرپیشه‌های مطرح، از داستانی جالب و بامزه بهره گرفته است. از آنجایی که مدتی است اثری در سبک اکشن و کمدی معرفی نکرده‌اید، اکران فیلم مردی از تورنتو را به فال نیک گرفتیم. در ادامه با هم به داستان جدیدترین اثر وودی هرلسون و کوین هارت می‌پردازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت این فیلم را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم مردی از تورنتو از چه قرار است؟

فیلم مردی از تورنتو داستان شخصیتی با نام تِدی را روایت می‌کند. تدی به لحاظ کاری روزگار خوبی را سپری نمی‌کند و وضعیت نامناسبی دارد. وی قصد دارد تولدی اشرافی برای همسرش بگیرید و وی را شگفت‌زده کند. در این بین اطلاعات پرواز تِدی با مرد دیگری از تورنتو اشتباه می‌شود. این مرد، درواقع قاتلی مرموز است که نقش وی را وودی هرلسون بازی می‌کند. به دنبال اشتباه‌‌شدن جای تدی و این قاتل بی‌رحم، اتفاق‌های عجیب‌و‌غریب و بامزه‌ای در فیلم مردی از تورنتو رخ می‌دهد. داستان بامزه این فیلم در کنار صحنه‌های اکشن و پرزدوخورد روایت می‌شود تا جذابیت آن دوچندان باشد.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم مردی از تورنتو

همان‌‌گونه که اشاره کردیم، وودی هرلسون و کوین هارت، نقش‌های اصلی فیلم مردی از تورنتو را بر عهده دارند. در کنار این هنرپیشه‌های توانمند می‌توان به کیلی کوئوکو، هنرپیشه زیبارویی که با ایفای نقش در سریال بیگ‌بنگ تئوری به شهرتی بین‌المللی رسید، اشاره کرد. جاسمین مَتیو، لِلا لورن و پِیرسون فُود از دیگر هنرپیشه‌های فیلم مردی از تورنتو به حساب می‌آیند. سکان کارگردانی این اثر در دستهای پاتریک هیوز قرار دارد. از هیوز تاکنون فیلم‌های مطرحی مانند بی‌مصرف‌ها ۳، محافظ بادیگارد و محافظ همسر بادیگارد را دیده‌ایم. این آثار یکی از دیگری پرفروش‌تر شده‌اند. در نتیجه با توجه به محبوبیت فیلم‌های قبلی پاتریک هیوز، می‌توان انتظار داشت که فیلم مردی از تورنتو نیز به اثری محبوب در بین طرفداران سبک اکشن و کمدی تبدیل شود.

در مجموع باید گفت اگر دلتان برای تماشای فیلمی با صحنه‌های پرزدوخورد و بامزه تنگ شده، فیلم مردی از تورنتو انتخاب مناسبی برای شماست. بدون شک طرفداران وودی هرلسون و کویت هارت نیز مشاهده این فیلم را به فال نیک خواهند گرفت.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی