ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نامزدهای بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

سیاه ترین ساعت

امسال سالی می باشد که قرار است وینستون چرچیل را در سینماها ببینیم! همان چرچیل معروف، نخست وزیر بریتانیا! فیلم ((سیاه ترین ساعت)) با هنرمندی گری اولدمن در نقش چرچیل حتما دیدنی و جذاب خواهد بود. ما بسیار اطمینان داریم که این فیلم نامزد دریافت جایزه های بسیاری در اسکار پیش رو خواهد شد. با توجه به این که آکادمی اسکار در طول سال های دراز نشان داده است که به فیلم های تاریخی توجه ویژه ای دارد به احتمال زیاد این فیلم نامزد دریافت بهترین فیلم سال نیز خواهد شد. کارگردان این فیلم یعنی جو رایت باری دیگر هنر خود را در روایت فیلم های تاریخی به تصویر می کشد.

دیترویت

تازه ترین اثر درام کاترین بیگلو فیلم ((دیترویت)) می باشد که در آن وقایع تلخی که در تابستان سال ۱۹۶۷ در دیترویت اتفاق افتاد را روایت می کند. برخلاف فیلم های ((سی دقیقه پس از نیمه شب)) و ((مهلکه)) که هر دو به کارگردانی کاترین بیگلو بودند و باهم نامزد چهارده جایزه در مراسم اسکار شدند، این فیلم تاکنون نتوانسته است آنطور که باید و شاید نظر منتقدان را بر خود جلب کند. اما همچنان گمان می کنیم این فیلم از شانس نامزدی در اسکار سال ۲۰۱۸ برخوردار می باشد.

هنرمند فاجعه 

فیلم ((هنرمند فاجعه)) فیلمی کمدی به کارگردانی جیمز فرانکو می باشد که خود او به همراه برادرش دیو فرانکو در فیلم ایفای نقش می کنند. ماجرای فیلم بر اساس واقعیت و درمورد ملاقات و و دوستی گرگ سسترو و تامی ویزو در طی ساخت فیلم ((اتاق)) در سال ۲۰۰۳، سختی مراحل ساخت آن فیلم، موفقیت چشمگیر فیلم و ستاره شدن این دو بازیگر پس از آن فیلم می باشد. فیلم ((هنرمند فاجعه)) پس از معرفی به شدت در کانون توجهات بوده است.

کوچک کردن

الکساندر پین، کارگردان فیلم ((کوچک کردن)) این بار آمده است تا موفقیت سال ۱۹۹۶ خود را تکرار کند. الکساندر پین در این فیلم علمی-تخیلی خود داستان مردی را برای ما می گوید که در دنیایی زندگی می کند که جمعیت آن به شدت زیاد شده است به طوری که دانشمندان راهی پیدا کرده اند تا قد انسان ها را با آن به یک متر و نیم کاهش بدهند تا بلکه به نوعی بتوان در این سیاره سرشار از آدم زندگی کرد! ستاره این فیلم نیز که کسی جز مت دیمون نیست که برای زندگی بهتر می خواهد قدش را کوچک کند.

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی