ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی DiRT 4

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

فراگرفتن مهارت های رانندگی بسی دشوار است و می تواند سال ها به طول بیانجامد. خیلی از افراد حتی به دنبال یاد گرفتن حرفه ای آن نیز نمی روند. شاید به همین دلیل است که وقتی صحبت از یکی سخت ترین سری بازی های ویدیویی در این زمینه می شود، خیلی از افراد از جمله خود من تصمیم می گیرند که به راحتی از سری بازی DiRT که توسط شرکت Codemaster ساخته می شود، بگذرند! بازی Dirt 4 تنها نسخه بعدی Dirt 3 نیست بلکه در این نسخه از بازی قابلیت هایی وجود دارد که شرکت Codemaster امیدوار است آن دسته از افرادی که از سختی بازی به ستوه آمده اند نیز بتوانند از آن لذت ببرند! به عنوان مثال کنترل فرمان درست همانند بازی Dirt Rally می باشد که البته قابلیت هایی نیز به آن اضافه شده است که حس رانندگی واقعی را هرچه بیشتر به شما القا کند.

اما اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید تجربه ای حتی آسان تر از رانندگی در چنین شرایطی از بازی داشته باشید شرکت Codemaster قابلیت های بیشتری در این زمینه نیز به بازی اضافه کرده است. با این حال یکی از قابلیت هایی که شاید بهتر بود در این بازی به نوعی دیگر طراحی می شد قابلیت آموزش مراحل مختلف بازی است. در این قسمت ما شاهد ویدیو های آموزشی درون بازی هستیم که بسیار طولانی و ملال آور هستند. در این بازی می توانید چهار شروع متفاوت داشته باشید. این چهار شروع عبارتند از: Gamer, Racer, Pro, Fearless. به این ترتیب ابتکار جالبی را از شرکت Codemaster در زمینه سختی های مختلفی از بازی شاهد هستیم.

به زبانی دیگر می توان گفت این چهار شروع، همان آسان، نرمال، سخت و خیلی سخت می باشد. شما در هرکدارم از چهار حالت از بازی می توانید تنظیمات را برای خود شخصی سازی نمایید. به عنوان مثال اگر شما علاقه مند هستید که حریفتان ضعیف باشد و از طرفی دیگر دنده ها را خودتان عوض نمایید، این کار به آسانی قابل انجام است. پائول کولمن، سرپرست طراحان بازی می گوید: طرفداران بازی خواهان عنوانی سریعتر، چالش برانگیز تر و طولانی تر هستند که ما این تجارب را برای آنان به ارمغان آورده ایم. برای افرادی که خواهان کسب تجربه ای هرچند آسان تر در این زمینه و همچنین خواهان قابلیت های متنوع بازی که در نسخه های قبلی آن وجود داشت هستند نیز امکانات جالبی را در اختیارشان قرار داده ایم. ما خواهان به وجود آوردن چیزی هستیم که طرفداران بازی های رانندگی علاقه دارند در این بازی ببینند…

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

ترجمه و اقتباس : مجید لطفی

منبع : Arstechnica

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی