ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش بازی Outlast 2

لحظات آغازین عنوان Outlast 2 دقیقا همانند قسمت نخست خود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود تاریک، فراموش نشدنی و اتمسفریک است. جوّی مخوف و شیطانی یک شهر کویری و دورافتاده را فرا گرفته است و این دقیقا همان مکانی است که شما در نقش کاراکتر بازی Outlast 2 باید از میان خانه های ساکت و آرام، زیرزمینهای کم نور و مزارع وحشت آورِ آن عبور کنید؛ اما فراموش نکنید که در لابه لای آن همه تاریکی، ترس کمین کرده است! بعد از عرضه موفقت آمیز عنوان Outlast 1 در سال ۲۰۱۳، شرکت Red Barrels ثابت کرد که میتواند از اتمسفر و جو موجود در عناوین خود به نفع احسنت استفاده کند و از آن تیمارستان متروکه که در نسخه اول وجود داشت ترس و وحشت را به خوبی بیرون بکشد. با توجه به آخرین نسخه نمایشیِ قسمت دوم این بازی، Outlast 2 همانند قسمت نخست خود همچنان از همان ترس های مقطعی و لحظه ای سود می‌برد به طوریکه نه تنها احساس نمیکند که این صحنه ها به زور در بازی گنجانده شده اند بلکه با زمانبندی های به موقع، این صحنه ها توانسته اند به ترس بازی نیز بیافزایند.

در نسخه دوم این بازی شما در نقش یکی از دو روزنامه نگاری هستید که به طور اتفاقی سر از شهری متروکه در جنوب غربی آمریکا در می‌آورند. همانند Outlast 1، سلاح اصلی شما تنها یک دوربین فیلمبرداری است که با توجه به شارژی بودن آن، همواره باید در جعبه ابزارها و یا در کُمدهای خانه و آشپرخانه به دنبال باطری برای روشن نگه داشتن آن بگردید! قسمت نخست این بازی رویکرد نسبتا خوبی را در زمینه اکتشاف در محیط بازی یا همان تیمارستان متروکه ارائه کرده بود، به گونه ای که تمام ورودی ها و درب های تیمارستان در ابتدای بازی قفل بودند اما شما با اکتشاف و پیشروی در بازی رفته رفته آنها را باز میکردید. در قسمت دوم تاکید بیشتری بر روی دوربین فیلمبرداری شده است بطوریکه قابلیت زوم دوربین شاید به شما چیزهایی را نشان بدهد که شما مایل به دیدن آنها نباشید. صحنه هایی مانند پرسه زدن یکی از اهالی روستا با چاقوی قصابی در نزدیکیِ شما! بنابراین شاید گاهی اوقات بازیکن ترجیح دهد که دوربین خود را خاموش کند و چنین صحنه هایی را نبیند.

لحظات آغازین Outlast 2 به ما نشان میدهد که بر خلاف نسخه اول، سازنده سعی کرده است که در این شماره بیشتر یک بازی خطی را تحویل بازیکنان بدهد. محیط اصلی بازی که همان شهر متروکه باشد به شما مسیری را که به یک زیرزمینِ مملو از جنازه ختم میشود نشان میدهد و بعد شما را به مدرسه ای خاله از سکنه هدایت میکند که در آنجا با یک قاتل وحشی روبه رو میشوید. در نهایت تعقیب و گریز آغاز میشود و شما به مزرعه ای متروکه که در حومه شهر قرار دارد پا به فرار میگذارید! نسخه نمایشیِ Outlast 2 که تنها دربردارنده مدت زمان کمی از محصول نهایی است به ما نشان میدهد که این بازی دنباله ای درخور و لایق برای قسمت نخست خود به شمار میرود و به شما همان حس ترسی را القاء میکند که در Outlast 1 شاهد آن بوده ایم. این بازی ابتدا قرار بود در پاییز ۲۰۱۶ منتشر شود که با توجه به تاخیر به وجود آمده، عرضه آن به ۴ ماه نخست سال ۲۰۱۷ موکول شده است… .

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Outlast 2 ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : مهدی طالبی

منبع : Gamespot

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی