ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش فیلم برکینگ بد

اگر به تماشای سریال‌های خارجی علاقه دارید، مطمئن هستیم «برکینگ‌بد» (Breaking Bad) را حسابی می‌شناسید و حتماً در جریان هستید که چیزی نزدیک به ۶ سال از پایان آخرین قسمت این سریال می‌گذرد، اما آوازه برکینگ‌بد با پایان این سریال خاموش نشد و نزدیک به چهار سال پیش اولین قسمت از سریال «بهتره با ساول تماس‌بگیری» (Better Call Saul) به‌عنوان سریالی که در دنیای برکینگ‌بد اتفاق می‌افتاد، پخش شد تا پاسخی برای عطش مخاطبان برکینگ‌بد باشد. اکنون نیز خبرهای خوشی از فیلم «ال‌ کامینو» (El Comino)، به‌گوش می‌رسد که نسخه‌‌ای سینمایی از برکینگ‌بد به‌حساب می‌آید و قرار است داستان این سریال را دنبال کند. از آنجایی که ال کامینو قرار است در پاییز ۹۸ اکران شود، در ادامه تمام اطلاعاتی که از نسخه سینمایی برکینگ‌بد می‌دانیم را با شما در میان خواهیم گذاشت.

ماجرای ال‌ کامینو از چه قرار است؟

با توجه به اطلاعاتی که از این فیلم به بیرون منتشر شده است، داستان ال‌ کامینو چند ساعت پس از چیزی که در پایان سریال دیدیم روایت شود و «آرون پال» (Aaron Paul)، یک‌بار دیگر نقش «جسی‌ پینکمن» (Jesse Pinkman) را بازی می‌کند. جالب است بدانید به لحاظ معنا، ال کامینو در زبان اسپانیایی به‌معنای جاده است و ظاهراً در این فیلم جسی پینکمن از دست پلیس و تهبکاران به جاده می‌زند و با فیلمی طرف خواهیم بود که داستان آن در سبک تعقیب و گریز و انتقام روایت می‌شود.

تاکنون نت‌فلیکس دو تریلر از ال کامینو منتشر کرده که در اولین تریلر از این فیلم اطلاعات زیادی در خصوص داستان ال کامینو دستگیرمان نشد، در تریلر دومِ ال کامینو نیز اطلاعات زیادی را شاهد نبودیم و بیشتر شاهد سرگشتگی جسی پینکمن و تلاش احتمالی او برای انتقام از تهبکاران بودیم.

در ال کامینو انتظار بازگشت کدام هنرپیشه‌های برکینگ‌بد را داشته باشیم

همان‌گونه که اشاره شد نت‌فلیکس به‌عنوان سازنده ال کامینو، در خصوص اطلاعات این فیلم رازنگهدار خوبی بوده و چیز زیادی از داستان ال کامینو نمی‌دانیم. اما در تریلر اول این فیلم چشم‌مان به جمال «چارلز بِیکر» (Charles Baker)، در نقش «اسکینی پیت» (Skinny Pit)،‌ یکی از دوستان جسی پینکمن، روشن شد. در دومین تریلر ال کامینو نیز شاهد حضور «مت ال جونز« (Matt L. Jones)، دیگر دوست جسی پینکمن بودیم. به‌غیر از این دو هنرپیشه تاکنون خبری از حضور دیگر شخصیت‌های دنیای برکینگ‌بد در ال کامینو نداریم.

از طرف دیگر «باب ادنکیرک» (Bob Odenkirk) در نقش «سول گودمن» (Saul Goodman)، وکیل کارآزموده‌ای که در برکینگ‌بد خدمات زیادی در اختیار جسی پینکمن قرار داد، مدتی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حتی روحش از ساخت نسخه سینمایی برکینگ‌بد بی‌خبر بوده است و با توجه به چنین ادعایی می‌توان حضور باب ادنکریک را در ال کامینو منتفی دانست. به‌احتمال زیاد «برایان کرانستون» (Bryan Cranston)، که در سریال برکینگ‌بد نقش «والتر وایت» (Walter White) را بر عهده داشت نیز در ال کامینو حضور نخواهد داشت.

خوشبختانه کارگردانی و نویسندگی ال کامینو به «وینس گلیگن» (Vince Gilligan)، واگذار شده است و از آنجایی که گلیگن خالق دنیای برکینگ‌بد به‌حساب می‌آیند، انتظار داریم حال‌و‌هوای فیلم ال کامینو نیز همانند سریال برکینگ‌بد، از تب و تاب نیافتد و یک بار دیگر با تماشای ال کامینو، خاطره‌های خوشی که از برکینگ‌بد داشتیم در دل‌مان تازه شود.

ال کامینو در تاریخ نوزدهم مهر ۹۸ اکران می‌شود و احتمالاً چند هفته بعد نیز قادر به دانلود و تماشای این فیلم خواهیم بود. در نتیجه امیدواریم جسی پینکمن و دارودسته‌اش چیزی برای فیلم ال کامینو کم نگذارند و صحنه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را در دنیای برکینگ‌بد تجربه کنیم.

نویسنده: محمد کاملان

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی