ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

به تعویق افتادن ساخت فیلم Uncharted

تام هالند (Tom Holland) از به تعویق افتادن ساخت فیلم Uncharted در اولین روز فیلمبرداری خبر داد. بدین ترتیب فیلم Uncharted همچنان به بد آوردن خود ادامه می دهد! ساخت فیلم Uncharted طی سال های اخیر آنقدر به تعویق افتاده است که بسیاری اکنون این فیلم را به بدشانس بودن می شناسند. قرار است فیلم Uncharted اقتباسی از مجموعه بازی بسیار محبوب Uncharted باشد. داستان این مجموعه بازی حول محور ماجراجویی های فردی بنام نیتن دریک (Nathan Drake) می چرخد. وی به دنبال گنج و وسایل باستانی با ارزش است. اینطور که به نظر می آید نیتن دریک از نواداگن فرانسیس دریک (Francis Drake) دزد دریایی مشهور است. تام هالند که در نقش نیتن دریک در این فیلم ظاهر خواهد شد می گوید فیلم Uncharted از نسخه چهارم این مجموعه بازی الهام می گیرد.

در نسخه چهارم این بازی بنام Uncharted 4: A Thief’s End نیتن دریک که حال بازنشسته شده است تصمیم می گیرد یک بار دیگر و برای یافتن گنجی بسیار با ارزش به حرفه قدیمی خود بازگردد. تام هالند همچنین تایید کرده است که داستان این فیلم تکرار مکررات نخواهد بود و این داستان کاملا جدید است. اتفاقات این فیلم در دوران جوانی نیتین دریک رخ می دهد. این فیلم اقتباسی که از سال ۲۰۰۸ در مرحله تولید است طی سال ها با مشکلات بسیاری در ساخت خود همراه بوده است. کارگردان های بسیاری قرار بوده کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرند. یکی از این کارگردان ها دیوید راسل (David Russell) مشهور بود. از جمله کارهای موفق و محبوب او می توان به فیلم های حقه بازی امریکایی (American Hustle) و دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook) اشاره کرد. از دیگر کارگردان های بنام، دن تراچتنبرگبرگ (Dan Trachtenberg) بود. از فیلم های ساخته شده بسیار مورد تحسین وی نیز می توان فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (۱۰ Cloverfield Lane) را نام برد. در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ اعلام شد که او کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته است. اما چندین ماه بعد و در ماه آگوست همین سال وی از کارگردانی این فیلم کنار گذاشته شد. با وجود تمام این مشکلات طی سال ها به نظر می آید که تولید این فیلم اکنون در حال رسیدن به مراحل خوبی است. کارگردانی فیلم Uncharted در حال حاضر به روبین فلیشر (Ruben Fleischer) سپرده شده است. آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) نیز در نوشتن فیلمنامه با یکدیگر همکاری می کنند. بازیگران این فیلم نیز تاکنون تام هالند، آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)، سوفی علی (Sophie Ali) و تاتی گابریل (Tati Gabrielle) اعلام شده اند. در ابتدا نیز قرار بود مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در نقش دریک ظاهر شود اما پس از آن بازی در نقش ویکتور سالیوان (Victor Sullivan) به او سپرده شد.

اما آنطور که پیداست تعویق افتادن این مرتبه فیلم Uncharted خارج دستان دست اندرکاران آن است. شیوع جهانی ویروس کرونا بسیاری از کمپانی ها را وادار کرده است تا ساخت فیلم هایشان را متوقف کنند. به همین دلیل است که این روزها اخبار زیادی مبنی بر به تعویق افتادن بسیاری از فیلم های مورد انتظار سال ۲۰۲۰ می شنویم. پیش از اعلام این تاخیر جدید قرار بر این بود که فیلم Uncharted در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ اکران شود. اکنون و با این تعویق این فیلم در تاریخ ۸ اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی