ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

ساخت سریال از بازی The Last of Us

شبکه پربیننده HBO در حال کار بر روی ساخت سریالی اقتباسی از بازی The Last of Usمی باشد. بازی ترسناک، درام و آخرالزمانی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ به صورت اختصاصی برای کنسول های PlayStation 3 عرضه شد. یک سال پس از آن نسخه Remastered این بازی با گرافیگ و رزولوشن بهتر در دسترس دارندگان کنسول های نسل هشتمی بازی های ویدیویی یعنی PlayStation 4 قرار گرفت.

شما در این بازی در نقش جول، قاچاقچی هستید که همراه با همکار خود تِس مامور انتقال دختری با نام الی می شوید. دختری که احتمال می رود داروی شفای بشریت برای نجات از بیماری سهمگینی که دنیا را سال ها فرار گرفته است و انسان ها را تبدیل به موجودات وحشتناکی می کند، باشد. بازی The Last of Us در هفته ابتدایی انتشار خود ۱٫۳ میلیون نسخه فروخت و تا آن زمان لقب بهترین عرضه بازی های ویدیویی را نصیب خود کرد. در اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی کمپانی توسعه دهنده این عنوان دوست داشتنی ناتی داگ (Naughty Dog) اعلام کرد که مجموع فروش بازی The Last of Us بر روی دو کنسول سونی، بیش از ۲۰ میلیون می باشد.

اما این تمام ماجرا نیست! نسخه دوم این بازی اختصاصی و محبوب بنام The Last of Us Part II پس از سال ها انتظار طرفداران در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ میلادی مصادف با ۹ خرداد ۱۳۹۹ برای کنسول های PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ مصاف با ۲ اسفند ۱۳۹۸ عرضه شود که با تاخیر همراه شد. دو شخصیت محبوب جول و الی در بازی The Last of Us Part II حضور خواهند داشت. داستان این بازی پنج سال پس از اتمام نسخه اول آن رخ می دهد. حال جول و الی در به همراه تامی (برادر جول) و عده دیگری از بازمانده ها در شهر جکسون، ایالت وایومینگ با یکدیگر زندگی می کنند. پس از اتفاقات ناخوشایندی که هنوز هیچ کس نمی داند چیست، الی تصمیم می گیرد راه انتقام در پیش بگیرد. درست پس از عرضه نسخه Remastered بازی اول، این عنوان از سال ۲۰۱۴ در حال توسعه است.

اما بر اساس پایگاه اینترنتی هالیوود ریپورتر، نویسنده و تهیه کننده مینی سریال محبوب چرنوبیل (Chernobyl) کریگ مازن (Craig Mazin) باری دیگر و این بار برای ساخت سریال اقتباسی از این بازی محبوب با شبکه HBO همکاری می کند. این سریال محصول مشترک سونی پیکچرز تلویژن (Sony Pictures Television) و پلی استیشن پروداکشنز (PlayStation Productions) خواهد بود. اما آنچه که طرفداران این بازی بسیار محبوب را آنقدر هیجان زده کرده چیست؟ نیل دراکمن (Neil Druckmann) نویسنده و کارگردان نسخه اول و دوم این بازی نیز با کریگ مازن برای ساخت این سریال همکاری می کند.

نیل دراکمن در مورد داستان این سریال اظهار داشت که تمرکز بر روی شخصیت های محبوب این بازی یعنی جول و الی خواهد بود. بسیار پیش بینی می شود که کریگ مازن و نیل دراکمن با همکاری یکدیگر بتوانند داستانی بسیار قوی همانند کارهای پیشین خود برای این سریال درنظر بگیرند. با پیشروی توسعه مراحل ساخت این سریال، اطلاعات بیشتری برای دوست داران آن در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.  

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی