ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

فیلم جدید تام کروز

ناسا به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم جدید تام کروز (Tom Cruise) که اخیرا خبری از آن منتشر شده بود نه تنها در فضا فیلمبرداری می شود بلکه این فیلمبرداری در ایستگاه فضایی بین المللی صورت خواهد گرفت. تام کروز سال هاست که به عنوان بازیگری شناخته می شود که حد و مرزهای انجام کارهای خارق العاده در فیلم های اکشن را جا به جا می کند. این بازیگر محبوب و دوست داشتنی تنها در مجموعه فیلم ماموریت: غیرممکن (Mission: Impossible) این مهم را بارها و بارها به اثبات رسانده است. بدین ترتیب و تنها با نگاهی به سابقه دستاوردهای شگفت انگیز این بازیگر، بازیگری وی در فضا نیز هیچ جای تعجب نیست.

طبق اخباری که اخیرا منتشر شده است اعلام شد که تام کروز مشغول کار بر روی پروژه ای است که قرار است فیلمبرداری آن در فضا صورت گیرد. نام این فیلم هم اکنون اعلام نشده است. تام کروز به همراه ایلان ماسک (Elon Musk) (بنیان گذار کمپانی فضایی اسپیس اکس (SpaceX)) و ناسا قرار است این مهم را به سرانجام برساند. با توجه به وضعیت کنونی دنیا و هالیوود که در اثر فراگیر شدن ویروس کوید ۱۹ ایجاد شده است، برای خیلی ها هنوز چگونگی انجام این پروژه جای سوالات بسیار دارد. اما افرادی در این دنیا هستند که علاوه بر تام کروز از رویارویی با این چالش های پرخطر لذت می برند.

در تازه ترین اخبار از این پروژه بسیار مورد انتظار ناسا اعلام کرد که فیلمبرداری این پروژه بدون نام در ایستگاه فضایی بین المللی صورت خواهد گرفت. ایستگاه فضایی بین المللی در مداری پایین واقع شده است. این ایستگاه فضایی توسط آژانس های فضایی بیش از پانزده کشور مدیریت می شود. ایستگاه فضایی بین المللی حدود دو دهه است که در مدار قرار گرفته است. هنوز اطلاعاتی از آنکه چه میزان از فیلمبرداری این فیلم در ایستگاه فضایی بین المللی صورت می گیرد نیست. اما آنکه قرار است در فضا و آن هم ایستگاه فضایی بین المللی فیلمبرداری شود بسیار هیجان انگیز است.

در حال حاضر تام کروز در ابتدا باید فیلمبرداری فیلم های ماموریت: غیرممکن ۷ و ۸ را به اتمام برساند. فیلمبرداری این فیلم ها نیز هم اکنون و به خاطر فراگیر شدن جهانی ویروس کوید ۱۹ متوقف شده است. با وجود وضعیت کنونی دنیا و وجود ویروس کوید ۱۹، سخت است بتوان آغاز فیلمبرداری این پروژه عظیم را متصور شد. اما حتی اگر انجام این پروژه تا سال ها صورت نگیرد، خود ایده این امر بسیار خوشنود کننده است. با این تفاسیر پروژه فیلمبرداری و ساخت فیلم در فضا مملو از خطرهای فراوان به نظر می آید. گذشته از آن نیز موضوع از نیاز به بودجه ساخت بسیار هنگفت آن به میان می آید. با نگاهی به کارنامه پر افتخار تام کروز می توانیم به این موضوع پی ببریم که او هموراه در دوران حرفه ای بازیگری خود از انجام فعالیت های پر خطر در فیلم هایش بسیار لذت می برده است و هیچ شکی نیست که با جان و دل در این پروژه از توان خود مایه خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی