ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بازگشت قاتل تاریکی ها

Dishonored 5

از بازی Dishonored میتوان به عنوان یکی از بهترین بازی های نسل گذشته یاد کرد. عنوانی که در نگاه اول توسط استودیوی Arkane Studios ساخته شده بود و به همین دلیل شاید کمتر کسی فکرش را میکرد که یک بازی جدید آن هم از یک استودیوی نه چندان معروف بتواند با چنین بازخورد های مثبتی مواجه شود. عنوان Dishonored که سومین بازی استودیوی فرانسویِ Arkane Studios به شمار میرفت، ابتدا در سال ۲۰۱۲ برای پلتفورم های PC , Xbox 360 , PS3 انتشار یافت و بعد ها یعنی در سال ۲۰۱۵ نسخه ریمستر آن که شامل گرافیک بهتر و مراحل اضافی بود برای پلتفورم های PC , Xbox One , PS4 عرضه شد. با انتشار چنین نسخه ای برای کنسول های نسل جدید گمانه زنی هایی پدید آمد که هدف Arkane Studios از این کار آماده سازیِ افراد برای عرضه ی نسخه دوم این بازی است؛ به خصوص کسانی که در نسل گذشته موفق به تجربه این عنوان فوق العاده زیبا نشده بودند.

Dishonored 3

در همان مراسم E3 سال ۲۰۱۵ بود که آن گمانه زنی ها رنگ واقعیت به خود گرفت و نسخه دوم این بازی به طور رسمی معرفی شد. این بازی که Dishonored 2 نام دارد قرار است برای پلتفرمهای PC , PS4 , Xbox One در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود. وقایع این بازی در شهر کاملا جدیدی به نام کارناکا رخ میدهد و به شما اجازه میدهد که در نقش شخصیت “کورو” از نسخه اول و یا در نقش یک کاراکتر جدید به نام “امیلی” به بازی بپردازید. البته شخصیت امیلی را شاید نتوان به عنوان یک کاراکتر کاملا جدید معرفی کرد زیرا امیلی همان دختربچه ی ۱۰ ساله ای است که ما در نسخه اول سعی در نجات او داشتیم. حال ۱۵ سال از ماجرای نسخه اول میگذرد و آن دختربچه به یک آدم بالغ، یا بهتر بگوییم به یک قاتل ماهر تبدیل شده است و در نتیجه نقش اساسی در داستان نسخه دوم ایفا خواهد کرد. به گفته شرکت سازنده این عنوان در Dishonored 2 شما شاهد ماجراجویی خواهید بود که قبلا آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید. دو کاراکتری که نام برده شد یعنی آقای کاروو و خانوم امیلی هر دو آدم کُش های ماهری به حساب می آیند که از توانایی های فوق العاده ، اسلحه های جور واجور و همچنین ابزار منحصر به فردی برخودار هستند.

Dishonored 2

داستان بازی را می توان در ادامه نسخه اول در نظر گرفت. پس از نجات امیلی یعنی همان شاهزاده خانوم کوچک در قسمت اول توسط قهرمان بازی یعنی کورو ما شاهد به تاج و تخت رسیدن امیلی در همان شهر دانوال هستیم اما این اتفاق دیری نمی پاید که دستخوش تغییرات زیادی میشود. در راستای کودتایی که شکل میگیرد افراد ظالم و ستمگر تاج و تخت امیلی را تصرف میکنند و در نتیجه امیلی که چاره ای نمیبیند از این شهر میرود اما با این هدف که روزی برگردد و تاج و تخت را پس بگیرد. بعد از دانوال مقصد بعدیِ امیلی شهر کارناکا است. شهری که به واسطه ی یک بیماری خطرناک که توسط حشره ها به سرعت در حال شیوع است در وضعیتی بحرانی به سر میبرد، به طوری که هر روزه به تعداد مرگ و میر در این شهر افزوده میشود. حال همه چیز به شما بستگی دارد که در نقش کورو یا امیلی قرار گرفته و دنیا را از این شرایط وخیمی که در آن قرار گرفته است نجات دهید… .

Dishonored 4

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Dishonored 2 ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

ترجمه و تألیف : مهدی طالبی

منبع : PC Gamer Magazine

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی