ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نقد و بررسی بازی Killing Floor 2

منتشر شده بر روی PS4 (بهینه شده برای PS4 Pro) و PC

فیلم مترجم — همانطور که از اسم بازی پیداست، Killing Floor 2 یک بازی تماما اکشن پر از زامبی و هیولا است که شما در آن مدام در حال کشتن به شیوه های متفاوت هستید. بازی به شما سلاح های متفاوتی می دهد که خود را برای نبرد با موج حملات Zed یا همان زامبی ها و هیولاها آماده کنید. تیراندازی در بازی لذت بخش است طوری که شما خیلی زود به شلیک به سر زامبی ها معتاد می شوید. میزان خشونت در بازی بالاست و تهدیدی که با آن مواجه هستید گرچه دارای ظاهری ترسناک است اما با توجه به تسلیحات که در دست دارید نگران کننده نیست طوری که در حین مبارزه به جای نگرانی لبخند خواهید زد.

اما باز هم Killing Floor 2 به خوبی صحنه نبرد را برای شما شلوغ می کند طوری که چشم از صفحه برنخواهید داشت. بجای مراحل، بازی دارای موج های مختلف حملات موجودات Zed است، چیزی شبیه به Horde در Gears of War. مثلا موج یک از موج دو آسان تر است و الا آخر. زمانی که به موج نهایی میرسید Final Boss یا غولی بسته به شانس شما ظاهر می شود تا آنرا از پا در بیاورید. گرچه این سیستم خیلی ساده به نظر می آید اما به خوبی طراحی و ساخته شده است. نمی خواهم بگویم که بازی ترسناک است اما لحظاتی پیش خواهد آمد که در آن از جا خواهید پرید و در حالی که موج های بیشتری سمت شما می آیند مدام در حال تغییر استراتژی برای زنده ماندن هستید. Killing Floor 2 بسیار اعتیادآور است.

همه ی اینها با Zed Time مهیج تر هم شده است. Zed Time سرعت بازی را پایین می آورد تا نفسی تازه کنید و خود را در مپ پیدا کنید. Zed Time معمولا با کشتن زامبی ها به صورتی خاص بدست می آید. شما فقط برای کشتن درگیر موج های Zed نیستید، بلکه هر بار که یک زامبی میکشید یا موجی را زنده می گذرانید، پول و XP دریافت می کنید که با استفاده از آنها تجهیزات و پرک ها مختلفی برای کارکتر مورد نظر خود می خرید. این پرک های شامل پرک هایی هستند که بعد از خرید به طور خودکار در بازی فعال هستند و یا باید بطور دستی آنها در بازی فعال کنید. خون دادن به هم تیمی ازاین قبیل پرک ها هستند و خوشبختانه این پرک ها بسیار مختلف و در تعداد زیاد قابل دسترسی هستند.

با آنکه می توانید به تنهایی این بازی را تجربه کنید اما داشتن چند دوست در کنارتان که شمارو در این موج ها یاری می کنند لذت بازی را چند برابر می کند. با کمک دوستان خود می توانید مراحل بسیار سخت را راحت تر و سریع تر را پشت سر بگذارید. تجربه بازی به تنهایی شاید بعد از چندروز خسته کننده شود اما اگر دوستانتان شما را همراهی کنند، هر روز به سراغ این بازی خواهید رفت. بازی دارای کلاس های مختلف و سلاح های خوبی است. هیچ نوآوری در شلیک به یک زامبی با یک شاتگان وجود ندارد اما لذت انجام آن چیزی است که شما را هرروز سمت این بازی می کشاند. شاید بازی دارای داستانی عمیق یا شخصیت پردازی خاصی نباشد اما خب، احتیاجی هم به آنها ندارد و با ایجاد یک تجربه چندنفره و لذت بخش می تواند به تنهایی ساعات زیادی از وقت شما رو پرکند.

با اقتباس ازTrustedReviews.com

برای مشاهده تریلر بازی به کانال آپارات سایت یا کانال تلگرام سایت رجوع کنید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی